njatraženija tašna
Foto: CQ-Roll Call / ddp USA / Profimedia

Poslednjih meseci jedna torba uspela je da zaseni Žakemusova mini-izdanja i da postane omiljeni komad. To je torba američkog brenda Telfar koja je toliko popularna da se rasproda u 15 minuta i za nju postoje duge liste čekanja. Najjeftiniji model košta oko 14.000 dinara.

Ima modnih komada koji kultni status steknu čim se pojave na tržištu, a uz to se stvara i lista čekanja, što samo potvrđuje koliko žene žude za tim.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @telfarglobal on

Pročitajte još:

Onlajn radnja Lyst, koja nudi i pretragu modnih artikala, proveravala je koji komadi su u poslednja tri meseca privukli najviše pažnje njihovih klijenata. Prvo mesto zauzela je dizajnerska torba srednje klase, a koja beleži povećanje interesa za 270 odsto, pišu na sajtu Womanandhome.com

To je torba američkog brenda Telfar, iza kog stoji 35-godišnji modni dizajner Telfar Klemens. Ova modna marka osnovana je u Njujorku 2005. godine, a njena specijalnost je uniseks odeća, pa ne čudi što je slogan brenda „Nije samo za tebe, za sve je“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Janibell Rosanne (@janibellrosanne) on


Torba koja je izazvala toliki interes javnosti, pa je u potpunosti rasprodata sa službene stranice brenda, zapravo je tzv. šoper model koji dolazi u tri veličine: mala za koju je potrebno izdvojiti oko 14.000 dinara, srednja koja vredi oko 17.500 dinara i velika čija je cena nešto više od 25.700 dinara. Takođe, ovi modeli su dostupni u čak 17 nijansi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by gisele milan smith (@gisele_milan) on


Ova torba pobudila je i veliki interes američke političke zvezde Aleksandrie Okasio-Kortez koja joj je posvetila i posebnu objavu na svom službenom Instagram profilu. A spoj politike i mode u ovom slučaju ne čudi budući da je mladi dizajner afroameričkog porekla i njegov brend se našao u žiži pokreta ‘Black Lives Matter’. Tako brojni modni stručnjaci smatraju kako smo zagrizli u novu modnu eru, a ova torba samo je simboličan primer promena u društvu.

Lyst navodi kako Telfar predvodi revoluciju u načinu kupovine, delimično podstaknut pandemijom i globalnim promenama.
„Postoje jasni signali da potrošači i dalje vole modu, a ne samo trenerke ili majice s kapuljačom. Kupci su spremni da potroše na marke koje izazivaju uzbuđenje i radost bez obzira na globalnu nesigurnost“, otkrivaju sa pomenute stranice.

*

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fashion H Mama (@fashion_h_mama) on


*

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @lacroixbeauty on


***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar