Džordž Kluni
Foto: Ian West / PA Images / Profimedia

Šišanje po principu 'sam svoj majstor', posebno otkad je odlazak kod frizera zbog pandemije sve ređi, ne uspeva baš svima. Ipak, holivudska zvezda Džordž Kluni dokazao je da čak i u pandemiji loša frizura ne dolazi u obzir i priznao da se sam šiša uz pomoć jednog prilično neobičnog izuma.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hoy Toca Oficial (@hoytocaoficial)


Kako piše Gardijan, Kluni je priznao da se kod kuće uspešno sam šiša pomoću uređaja nazvanog Flowbee.

„Moja kosa je stvarno poput slame, tako da je lako“, rekao je za CBS Sunday Morning.

Prema Kluniju, koji ja inače dva puta poneo titulu najseksi muškarca na svetu, izum od 139,95 dolara toliko je pouzdan da ga koristi već više od 22 godine, a ne samo tokom pandemijske 2020.

Pročitajte još:

„Moje šišanje traje doslovno dva minuta“, rekao je on, dodajući da uz brzinu i efikasnost ovog aparata ima dovoljno slobodnog vremena da oboji garažna vrata, očisti podove i opere veći deo veša svoje porodice u njihovom domu u Los Anđelesu tokom zatvaranja.

Flowbee je bio ključni proizvod info-komercijalnog procvata 1980-ih u SAD-u. Dizajnirao ga je 1988. godine Rik Hants, stolar iz San Dijega, koji je na ideju za ovakav proizvod došao nakon što je industrijskim usisavačem isisao piljevinu iz svoje kose. Hants je u početku pravio i prodavao uređaje iz svoje garaže. Ipak, demonstracije uživo na lokalnom sajmu osigurale su mu uspeh, a globalna slava stigla je nakon večernjih emisija u kojima je demonstrirao moć svog uređaja. Do 2010. više od dva miliona Amerikanaca kupilo je barem jedan primerak.

Flowbee je zapravo šišač s različitim dužinama „graničnika“ i usisnom cevi, a njegova dugovečnost je legendarna. Flowbee se pojavio i u kultnim sitkomima iz 90-ih „Party of Five“ i „Home Improvement“, a bio je jedan od mnogih proizvoda koje su parodirali u filmu „Wayne’s World“, gde je nazvan „suck cut“. Slavi ovog proizvoda pomaže i to što je previše smešan da biste ga lako zaboravili.

Guglove pretrage za Flowbee odletele su u nebo nakon Klunijevog priznanja da ga koristi, a sama veb-stranica srušila se od silnih poseta. Iako će Klunijeva podrška sigurno doprineti imidžu proizvoda i doneti mu još kojeg slavnog obožavaoca, Klunijev efekat zapravo nije jedini zaslužan za uspeh ovog proizvoda u pandemiji.

Već sredinom marta Flowbee je rasprodat na Volmartovoj veb-stranici i na Amazonu. Nije dostupan u Velikoj Britaniji, a prema časopisu Fortune, Amazon kaže da ne zna kada će se ovaj artikal vratiti na zalihe. U Velikoj Britaniji je bilo slično i kada je u aprilu Džon Luis doživeo porast potražnje za makazama za 200 odsto, a alatke za negu Filipsa i Remingtona bile su rasprodate. Svi ti proizvodi su sada ponovo dostupni, ali Flowbee još uvek nije. Hants, koji proizvod sam reklamira na svojoj veb-stranici, nije bio dostupan za komentar.

A kako Džordž Kluni barata Flowbeejam, pogledajte na 6:36.

***

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar