Zašto je spot Hurricane za Evroviziju ishejtovan na Tviteru

Podeli:
Foto:Filip Krainčanić/Nova.rs

Popularne devojke iz sastava Hurricane objavile su juče tizer spota za pesmu "Loco Loco", kojom će Srbiju predstavljati na ovogodišnjoj Evroviziji, dok je premijera najavljena za 5. mart u 18 sati. Ipak, pojedinim korisnicima Tvitera je samo desetak sekundi bilo dovoljno da daju sud o tome da li im se spot dopada, a većina komentara na pomenutoj društvenoj mreži je negativna. Ipak, njihov fokus je sa devojaka prešao na reditelja spota - čuvenog Dejana Milićevića. Producenti pesme "Loco Loco" su Nemanja Antonić i Darko Dimitrov, dok je tekst napisala Sanja Vučić.

„Tizer za novi spot Hurricane izgleda… jeftino“, napisao je jedan korisnik Tvitera.

„Spot Hurricane je radio Dejan Milićević ordure bizarre“, javio se još jedan istomišljenik.

„Spot od Uraganki mi deluje kao da je snimljen od budžeta Narodne lutrije Srbije, ali zato mi ova muzika drma, ljulja, udara kô struja, mili moji, prvo mesto. Nemojte da se ljutite“, konstatovao je jedan.

 

PROČITAJTE JOŠ

Potom se na taj tvit nadovezao komentar:

„Slabo poznajem našu muziku, ali spot D. Milićevića lagano prepoznajem. Uvek ima tu neku dozu futurizma u mešavini sa totalnim neukusom, i još te neke diskutabilne kombinacije boja.“

A kako svaka pojava koja intigira javnost ima dve sučeljene strane, bilo je i onih koji i te kako cene estetiku Dejana Milićevića.

„Pa šta što Milićević radi spot Hurricane za Evroviziju?! To i treba da bude kič i kemp. Nećemo sigurno Instagram VHS vintage estetiku, mutne boje i gledanje u daljinu“, konstatovao je čuveni Mutav Plovak.

„Iako je Dejan Milićević takav kakav jeste, ipak je radio spot i za Billboard Hot #100 numeretinu ‘Glavni akteri’ Stanije Dobrojević, pa ću i ovaj put dati šansu za Hurricane ‘Loco Loco'“, napisao je jedan Plovkov istomišljenik.

„Ju, ovaj tizer za Uraganke kida“, glasio je još jedan od komentara.

 

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Komentari

Vaš komentar