Foto: Promo

Digitalna distribucija predstavlja jedan od najsavremenijih načina plasiranja sadržaja putem interneta. Na ovaj način mogu da se distribuiraju različiti tipovi sadržaja, kao i sami sadržaji, bilo da je u pitanju muzika, odnosno audio formati ili video sadržaji koji podrazumevaju spotove, serije, filmove, emisije.

U velikoj meri digiralna distribucija uzela je maha kada je u pitanju muzička industrija, budući da zahvaljujući digitalnoj distribuciji, izvođači i kreatori sadržaja na vrlo jednostavan način mogu da dođu do šire publike.

PROČITAJTE JOŠ:

Kada je reč konkretno o muzici, ovakav tip isporuke sadržaja moguć je onim kreatorima i izvođačima koji su deo neke izdavačke ili muzičke kuće, budući da su upravo te kuće zaslužne za distribuciju materijala na striming servise.

Neki od najpoznatitjih striming servisa u svetu su Spotify, Deezer, Tidal, Amazon Music i Apple music. Kako bi se sadržaj plasirao na bilo koji od ovih servisa, neophodno je da sam izvođač bude deo određene izdavačke kuće i upravo zbog toga i novi ali i stariji artisti odlučuju se da poklone svoje poverenje velikim label-ima.

Upravo zbog toga, saradnja sa izdavačkim kućama za artiste i kreatore sadržaja jedan je od ključnih faktora za rasprostranjenost i povećanu vidljivost. U svetu su jedni od vodećih kompanija za digitalnu distribuciju DistroKid, CDBaby i Tunecore, dok je na našim prostorima kompanija koja se time bavi te iznova radi na unapređenju mogućnosti za korisnike jeste IDJDigital.

IDJDigital pokrenut je 2015. godine, a za ovih sedam godina uspeo je da izgradi jaku bazu klijenata koji su im u potpunosti poklonili poverenje. U pitanju je kompanija koja posluje u domenu monetizacije online video sadržaja i distribucije muzike na najveće svetske muzičke platforme, a nastala je kao IDJVideos tim koji je, sa najgledanijim spotovima i najvećim YouTube kanalom u regionu, vec uveliko prepoznatljiv brend.

IDJDigital iznova prati trendove kada je u pitanju digitalna distribucija i konstantno radi na unapređenju novih inovativnih alata kako bi svojim klijentima olakšao pristup analitici, od slušanosti i demografije pratilaca, preko emitovanja i zastupljenosti u medijima, pa sve do praćenja zarade i same isplate monetizovane muzike.

Jedan od takvih alata biće dostupan na našem tržištu od polovine septembara ove godine, o čemu će javnost, kao i svi trenutni ali i potencijali klijenti uskoro biti više informisani, poručuju iz IDJDigital kompanije.

BONUS VIDEO: Pobednica prvog IDJ Show-a – gosti Amna Alajbegović, Andrej Ilić i Đorđe Trbojević

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar