Novogodišnji šou Dina Merlina pratilo je više od pola miliona ljudi, a muzičar je napravio nezapamćen onlajn događaj.
“Ukupno je nešto više od 210 hiljada TV aparata i drugih uređaja imalo pristup platformi, od čega 205 hiljada na Moja TV i pet hiljada putem aplikacije. S obzirom na to da se šou pratio uglavnom u porodičnoj atmosferi i da je prosečno na jednu konekciju dolazilo od dve do četiri osobe, to znači da je više od pola miliona ljudi uživalo u ovom spektaklu”, izjavio je menadžer Asim Kraljić, menadžer Dina Merlina.
Tokom novogodišnjeg šoua za gledaoce širom sveta premijerno su predstavljene dve nove pesme s predstojećeg albuma ovog umetnika.
Virtuelni koncert je počeo u 21 sat, a publika je imala priliku da uživa u Merlinovim pesmama u drugačijim okolnostima nego što smo navikli.
View this post on Instagram
Dino Merlin ni ove godine nije želeo da propusti priliku da okupi svoju publiku pa je tako sada zbližio fanove sa svih meridijana i postavio nove standarde produkcije virtuelnih TV koncerata. Ovakva vrsta novogodišnjeg šoua je nešto posve drugačije, a ideja je nastala u periodu pandemije kada fizički kontakti nisu dozvoljeni.
View this post on Instagram
Samo za ovu priliku okupljen je tim sa više od 100 profesionalaca iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Severne Makedonije i Bosne i Hercegovine. Gledaoci su, osim svevremenskih hitova imali priliku da vide i impozantnu scenografiju, videoanimacije, posebno kreirane za ovu priliku, kao i koreografije u izvedbi plesne grupe iz video spota “Mi”.
Na šouu je predstavio dugoočekivani duet sa Senidah naziva „Dođi“ koji je moguće pogledati i na Jutjubu.
Koncert je realizovan kao svojevrsno putovanje od apokaliptične stvarnosti do nade, pa je repertoarom novih i starih pesama, nekih napisanih i pre tri decenije, Dino Merlin na svoj način reflektovao trenutna zbivanja u Bosni i Hercegovini i regionu.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.