Foto: IXOLA / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia, BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia, EPA/STR

Nakon što je izašao dokumentarac "Framing Britney Spears", ime popularne pevačice ne prestaje da bude glavna tema u medijima. Mnogim njenim fanovima iz Zargeba sada je mnogo jasnije zbog čega je pevačica tokom boravka u Hrvatskoj delovala čudno.

PROČITAJTE JOŠ

Bio je prvi dan oktobra 2011. godine, a 29-godišnja Britni tada je sa svojim bližnjima i produkcijskim timom stigla u Zagreb autobusom, u 4 sata ujutru. Uz vojsku telohranitelja, s njom su bili i sinovi, tada petogodišnji Šon Preston i četvorogodišnji Džejden Džejmes, Džejson Trevik, bivši agent koji joj je postao dečko, njeni roditelji Lin i Džejmi Spirs, kao i lična asistentkinja Felisija Kulota. U Zagreb su stigli u sklopu svetske turneje „Till The World Ends“, odmah nakon koncerta u Budimpešti, prenosi „Jutarnji“.

Iako je Zagrebu ponudila spektakl kakav su priređivale i njene koleginice Lejdi Gaga i Bijonse, Zagrepčani nisu bili oduševljeni Britninom pojavom.

Mnogo njenih fanova koji su se danima pripremali za spektakl te večeri, prijavili su se za takmičenje „Kad se pretvorim u Britni“ koji je organizirao Ekskluziv Vikend.

RTL-u je tada pristiglo 17 video-klipova, a tadašnja pevačica Colonije Indira Vladić (danas Levak), kao i pevačica Lana Jurčević i voditeljika Antonija Mandić odabrale su 10 fanova kojima je obećano da će imati priliku da se popnu na pozornicu u Areni i zaplešu uz Britnei. Od njih 10, dvoje sretnika dobilo je priliku za ostvarenje životnog sna – upoznavanje pevačice u stejdžu.
Ella Dvornik i Zvonimir Arapović imali su tu čast, nakon koje su bili pomalo razočarani.

Ella je za „Jutarnji“ povodom ovog događaja izjavila sledeće:

„Sećam se da smo je čekali satima u bekstejdžu, a onda je napokon stigla. Stali smo kraj nje, jedan klik foto-aparata i sve je bilo gotovo i pre nego što je počelo. Trajalo je manje od 10 sekundi. Ali, hej, barem imam fotku s Britni Spirs“, rekla je Ela i detaljnije opisala kako je to upoznavanje izgledalo.

„Morali smo se držati pravila kao da vlada korona. Dva metra smo morali biti udaljeni od Britni, nismo smeli imati ruke u džepovima i nismo joj se smeli obraćati, dodirivati je, pa ni fotografisati. Sve to bilo je u ugovoru o pravilima ponašanja koji smo morali da potpišemo. Bez obzira na sve, za mene je to bilo neverovatno iskustvo jer sam je obožavala“, navela je Ella i dodala kako joj je ceo koncert izgledao.

„Iskreno, nastup i nije bio baš neki. Stekla sam utisak da ga je, eto, odradila samo da zaradi novac, nekako poluenergično. Bila je vrlo čudna i baš se videlo da joj se nije dalo“, priseća se Ella Dvornik.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ella Dvornik-Pearce (@elladvornik)

Tada 23-godišnji Zvonimir Arapović, koji je u međuvremenu postao profesionalni plesač, ostao je do danas jedan od najvećih njenih fanova. Čak je i na Fejsbuku potpisan kao Zvonimir Spirs Arapović. Kao i Ella, Zvonimir se takođe slikao sa Britni u stejdžu. Pevačica mu je tada delovala kao robot.

„Dok smo Ella i ja u bekstejdžu čekali upoznavanje, videli smo njenog dečka Trevika, a Felisija, koja je progovorila u ovom novom dokumentarcu, čak je jedina i razgovarala s nama. Pitala nas je kako smo, jesmo li uzbuđeni… Bila je draga. Kada je Britni konačno stigla, bila je odevena u beli svilenkasti ogrtač jer je ispod već imala kostim za nastup, a u stopu su je okruživali momci iz obezbeđenja. Sećam se da je stala ispred promo zida, a nas su pozvali da stanemo kraj nje. Rekla je: ‘Hi’. Mi smo joj odgovorili: ‘Hi’. Nepomično je stajala držeći napred skupljene ruke. Sećam se kako sam razmišljao kako bih voleo da je zagrlim dok se fotografišemo, ali toliko je neprirodna, stisnuta, ukočena, pa čak bila i robotizovana, pa se nisam usudio da išta uradim, osim da se nasmešim u foto-objektiv. Čuo se klik. I Britni su odveli. Sve to trajalo je 10 sekundi“, rekao je Zvonimir.

Britni Spirs
Britni Spirs Foto:face to face / Face to Face / Profimedia

Zagrebački koncert pratio je fotoreporter agencije „Cropix“ Boris Kovačev. On je za „Jutarnji“ istakao kako je koncert u produkcijskom smislu bio pravi spektakl, iako je otkriveno da je izvela pet pesama manje nego u Americi.

„Kako to inače biva na koncertima, dozvoljeno mi je bilo fotografisati samo tri pesme, pa nisam stekao utisak da je koncert podbacio. Ali sećam se da sam je fotografisao i dok je ulazila u hotel „Westin“. Bila je svesna da je fotografišem, pa se mogla osetiti neka neobična nelagoda na njenom licu i u držanju. Uzevši u obzir sve ovo što sada znamo o njenim uslovima života i rada, pitam se da li je ta nelagoda bila zbog činjenice što je fotografišem ili zato što je bila prisiljena da radi nešto što ne želi i živeti bez slobode“, objašnjava Boris.

Foto:EPA/ANDREW GOMBERT

Podsetimo, otac pevačice Britni Spirs poslednjih 12 godina upravljao je njenom imovinom usled brige oko njenog psihičkog zdravlja. U novembru Britni nije uspela na sudu da obori odluku o toj vrsti starateljstva. Paralelno sa sudskom bitkom, trajala je kampanja pokreta #FreeBritney, koji su predvodili njeni obožavaoci. Njen otac je branio sopstvenu ulogu, rekavši da štiti ćerku od „onih koji žele da iskoriste i da joj naude“.

O ovome se govori u dokumentarcu „Framing Britney Spears“, koji je podigao prašinu ovih dana. Film govori o konceptu starateljstva, zbog čega američka pevačica od 2008. godine nema kontrolu nad finansijama i mnogim odlukama o karijeri.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk Tviter.