Princ Hari i Megan Markl suočavaju se sa važnim odlukama - kako da nastave da žive luksuznim životom posle gubitka unosnog posla koji su imali sa Spotifajem u vrednosti od 20 miliona dolara. Vojvoda i vojvotkinja od Saseksa i dalje imaju ugovor sa Netfliksom od 100 miliona dolara, dok Hari ima ugovor sa izdavačkom kućom "Penguin Random House" u vrednosti do skoro 40 miliona dolara. Ipak, mnoge mogućnosti su u razmatranju ne bi li se komforan stil života nastavio.
Analitičari smatraju da je moguće da Megan ponovo pokrene blog „The Tig“, koji je ugasila 2017. godine kada se verila sa Harijem. Prema Džeku Izardu, direktoru „Rhizome Media“, njen blog bi mogao da postane novi „Goop“ – velnes brend Gvinet Paltrou, koji je zaradio vrtoglavih 250 miliona dolara.
„Mislim da je krajnje vreme da Megan i Hari prestanu da svoj imidž grade sa kraljevskom porodicom. Moraju da izgrade brend koji je kredibilan i dugovečan“, smatra on.
Medijski ekspert Nik Edi rekao je da bi par mogao da se „aktivira na društvenim mrežama i da počne da komunicira sa fanovima kao što to radi Viktorija Bekam“.
„Vreme je da se ugledaju na uspeh Kardašijanovih, Rijane, Dženifer Lopez i drugih“, smatra Edi.
On smatra da je životni stil Megan i Harija dosta skup, kao i da bi mnogo brendova želelo da sa njima ostvari saradnju.
„Ali kakva je uloga Harija? On nije ikona stila, nije Džordž Kluni. Oboje moraju da utvrde svoj brend. Ali sumnjam da su oni likovi koje bi sponzorisao Dior ili Armani. Sve se svodi na kvalitet sadržaja koji će isporučiti“, rekao je marketing stručnjak i vlasnik PR kompanije Mark Borkovski.
Prema njegovim rečima, Hari i Megan moraju da pronađu tim koji će im pomoći, ali i da prihvate kritike, jer, „kao što je poznato, ne prihvataju dobro zamerke“.
„Oni se suočavaju sa velikom krizom onoga ko su oni zapravo i jedino rešenje je dobijanje dobro PR tima“, rekao je on.
Ipak, Borkovski je ocenio da što duže Hari i Megan ćute, to će biti interesantniji i javnosti, a tako i sponzorima.
„Iznenadno okončanje 20 miliona dolara vrednog Spotifi ugovora, urušio je težnje Saseksa da postanu kreatori globalnog sadržaja. Opasnost za par sada je ta da što duže provode vreme u svojoj bogatoj kalifornijskoj enklavi, njihova veza sa kraljevskim brendom postaje slabija“, smatra Izard.
Omraženi supružnici dobili su od Spotifaja „zahvalnost na saradnji“ nakon samo jedne sezone. Ugovor koji je sklopljen 2020. godine navodno je okončan, jer kraljevski par nije uspeo da ispuni zahteve kompanije.
„Stepen produktivnosti neophodan za potpunu isplatu dogovorene sume nije bio ostvaren“, objavio je Vol Strit Žurnal.
Ova vest došla je nakon objave para da prekidaju sa snimanjem dokumentarca na Netfliksu, objavljivanjem memoara i intervjua o članovima kraljevske porodice, jer kako su rekli – „više nemaju šta da kažu“.
Megan je snimila 12. epizodu i u njoj nije pomenula drugu sezonu.
Izard smatra da je Harijeva prošlost očigledno bolna za njega, ali on je i dalje zarobljen.
„To je jedina tema za koju on (Hari) može da nađe publiku, ali to neće trajati zauvek. On mora da pronađe novi fokus ili rizikuje da postane potpuno irelevantan“, kaže Izard.
Prema njegovim rečima, Megan ima više mogućnosti – uvek može da se vrati glumačkoj karijeri.
„U suštini, umesto da budu sadržaj, treba da budu kreatori sadržaja“, kaže direktor „Essential Content“-a Šon Omera.
Od suštinskog je značaja biti na oprezu prilikom saradnje sa slavnim ličnostima.
„Brend Hari i Megan nije odjeknuo kako se očekivalo. Trebalo bi da izađu iz centra pažnje“, smatra on.
BONUS VIDEO Megan i Hari u Njujorku