Srđan Milivojević Foto:Zoran Lončarević/Nova.rs

Predsednik Izvršnog odbora DS Srđan Milivojević upitao je Gorana Adžića, v.d. direktora JP Železnice Srbije, i Jugoslava Jovića, v.d. direktora "Srbija voza", da li je noćas utvrđeno havarijsko ošećenje na još jednom vozu "Soko", čime je i drugi voz koji saobraća na pruzi Beograd - Novi Sad izbačen iz upotrebe.

„Ako je ova informacija tačna, podsećam građane Srbije da nije prošlo ni 15 dana kako je pod još nerazjašnjenim okolnostima došlo do kvara na prvoj kompozicijji. O stepenu kvara danas postoje samo nagađanja, praćena nemuštim negiranjem havarije od strane odgovornih iz Železnica Srbije i Srbija Voza koji već tri dana saopštavaju da će se izvršiti privremena zamena elektromotorne garniture voza ‘Soko'“, naveo je Milivojević.

On je upitao, ako su informaciji o novoj havariji na vozu „Soko“ tačne, ko je odgovoran za nabavku ovih vozova, da li su švajcarski vozovi testirani i da li je izdat odgovarajući atest za korišćenje na pruzi čiji je završetak rekonstrukcije najavljivan još 2018, iako je obnova ove pruge završena tek 2022. godine.

„Uzimajući u obzir činjenicu da su građani Srbije obnovu ove pruge platili preko dve milijarde eura, i da je tokom izborne kampanje Aleksandar Vučić puštanje u saobraćaj ove deonice grubo zloupotrebio za ličnu promociju, javno pitam da li je 33 minuta vožnje vozom Soko od strane Aleksandra Vučića 19. marta ove godine u jeku izborne kampanje na deonici Beograd-Novi Sad, najskuplji predizborni spot u istoriji Srbije, čiji minut je kostao vrtoglavih 60.606.060 eura? Koliko još ovih vozova se Republika Srbija obavezala da kupi i po kojoj ceni“, upitao je Milivojević.

BONUS VIDEO Brzi voz „Soko“ u gnezdu plagijata?

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar