Foto: TANJUG/ RADE PRELIC/ nr

Zlatko Minić iz Transparentnosti Srbija ocenjuje da je širi krug funkcionera uključen u kampanju u odnosu na prethodne izborne cikluse. SNS svoju kampanju bazira na funkcionerskoj, dodao je.

Na pitanje da li će građani Srbije saznati koliko se novca potrošilo za vreme vanrednog stanja, Minić kaže da se ne bi kladio u to. „Ovo je stara taktika odugovlačenja, koje smo videli u prošlosti sa mnogobrojnim ugovorima koji nisu objavljivani i sporazumima… Na kraju bi se sve to završilo nekim mahanjem papirima ili delimičnim objavljivanjem ugovora“, navodi sagovornik N1.

Podsetio je da se nešto pokušalo, s tim u vezi, kad je parlament počeo da zaseda, navodeći da su jedna poslanica ispred i jedan poslanik u parlamentu saopštavali neke podatke o tome koliko je respiratora nabavljeno iako je prema dostupnim informacijama, formalno-pravno bila reč o podacima koji su proglašeni državnom tajnom.

Govoreći o funkcionerskoj kampanji, Minić kaže da je Transparentnost Srbija prati od 2012, i ukazuje na tu pojavu, zahvaljujući čemu je to danas postalo mesto na kom se dosta insistira.

„U ovoj kampanji tri puta smo bili u situaciji da mediji suočavaju predsednicu Vlade da je ona na nekim promotivnim događajima, i da je to funkcionerska kampanja, a da ona pokušava da predstavi neku svoju definiciju šta jeste, a šta nije funkcionerska kampanja“, rekao je Minić.

Foto: TANJUG/ JAROSLAV PAP

Činjenica je da imamo ogroman broj promotivnih aktivnosti i mi ćemo nekoliko dana posle izbora predstaviti konačan izveštaj, kaže Minić, podsećajući da je Transparentnost napravila jedan 11. maja, a koji se bavio promotivnim aktivnostima tokom vanrednog stanja.

Minić je ocenio da je širi krug funkcionera uključen u promotivne aktivnosti, nego što je to bio slučaj na prethodnim izborima. Dodao je da SNS bazira kampanju na funkcionerskoj kampanji i na promotivnim aktivnostima.

Neke druge partije, čak i njihov najveći koalicioni partner – SPS, ima stranačke aktivnosti, dok kod SNS toga gotovo uopšte nema, i sve je zasnovano na akcijama funkcionera, odnosno kroz izveštaje koji odlaze u medije sa događaja, naveo je sagovornik N1.

Minić kaže da i njihove reklame uključuju elemente funkcionerske kampanje.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare