Podeli
Foto:Privatna arhiva

Luksuzno naselje Beograd na vodi, po svemu sudeći, i nije baš toliko luksuzno kako se obično misli. Luksuzna je samo cena. Jedan od stanara ovog dela grada, gde kvadrat stana ide i preko 3.000 evra, u razgovoru za Nova.rs ističe da su njegovi problemi počeli čim se u uselio u jednu od zgrada u naselju Beograd na vodi. Najpre je naišao na krive zidove i pločice u stanu, potom na plavljenje garaže, a neretko u zgradi zatiče i "nepozvane goste", iako postoji obezbeđenje - bar su mu tako rekli prilikom kupovine stana.

Jedan od stanara, koji je insistirao na anonimnosti, a čiji je identitet poznat redakciji, u razgovoru za naš portal ističe da samo želi da upozori građane da se ne zalete kao on, i da dobro razmisle da li zaista žele da kupe stan u ovom luksuznom kvartu, jer se on oseća prevarenim.

Stan je kupio sa trudnom devojkom u nameri da u njemu započnu zajednički život, ipak, po useljenju u isti naišli su poprilično velike probleme sa kojima se mesecima bore.

“Čim smo ušli u stan, imali smo šta da vidimo. Zidovi su bili krivi, bukvalno talasasti, zbog toga smo morali dodatno da ulažemo, odnosno da spustimo plafon, jer drugačije nije bilo moguće da se sredi. Pločice u kupatilu, takođe, krive. Zatim, u kuhinji, kroz aspirator ulazi u stan miris kuvanja i smrad od cigareta iz drugih stanova, kao i kupatilu kroz ventilaciju se često oseća miris iz kanalizacije tj fekalija. Ventilacija koja se obično pali u 8:00 i gasi u 22:00 proizvodi nesnošljivu buku. Do sad smo dobijali objašnjenje da je to ’normalan rad’, da je sve po standardu, ali bez rešenja problema”, priča ovaj stanar.

Kako navodi, kvadrat je bio više u 3.000 evra, međutim, dodatna ulaganja su bila poprilično velika.

Ističe da je sam kriv jer je izabrao ovde da kupi stan, ali želi da ukaže građanima šta ih čeka ukoliko se, kako navode, “zalete” kao on. Sem problema sa stanom, navodi i da je i sama zgrada, relativno nova, u lošem stanju.

Foto:Privatna arhiva

Zidovi su izgrebani, liftovi u katastrofalnom stanju, a protivpožarni alarm im se svako malo pali.

“To i ne bi bio toliki problem da moja devojka nije trudna, onda možete zamisliti stres. Na kraju krajeva, veći problem je i činjenica da dođe do požara. Imamo protiv-požarni aparat, ali ne i crevo. Zvao sam da se žalim nekoliko puta, kažu: “Kradu stalno”, ja ih pitam: “Pa, kako kradu kad imamo obezbeđenje 24 sata?”, ipak, na to nemaju odgovor”, ističe stanar.

Foto:Privatna arhiva

Ipak, možda najveći problem je plavljenje garaže prilikom obilnih kiša.

“Nakon kišnih dana dolazi do plavljenja u garaži, ne samo parking mesta već i zidnih površina kao i prostorije između garažnog prostora i lift prostorije. Cena garažnog mesta je 18,000 EUR, garaža nije obezbeđena, niti pokrivena kamerama, pa se stoga dešavalo obijanje vozila, krađa kolica iz garaže. Usled plavljenja garaže i prostorija na -1 i -2, svako veče rade isušivači kako bi se suzbijala vlaga. Buka koju proizvode isušivači je tolika da je nemoguće komunicirati dok se nalazite u garaži”, kaže on i dodaje:

Foto:Privatna arhiva

“U garaži su zaticani nepoznati ljudi, koji prenoće tu pored vozila i često se može osetiti miris marihuane nakon što izađete iz vozila. Napominjem da je obezbeđenje dužno da 24h osigura imovinu stanara i da vodi računa da nepoznata lica nemaju pristup objektu”, ističe stanar.

Foto:Privatna arhiva

Nepozvani gosti u stanu

Ovaj stanar za Nova.rs ispričao je i jednu situaciju koji su njegova devojka i on doživeli.

“Kada uzmete stan, daju vam da potpišete i da ste saglasni da majstori uđu u stan dokle god su radovi u toku. E, pa, juna prošle godine, moja devojka i ja smo doživeli, malo je reći, neprijatnu situaciju. Bez prethodne najave od strane Atriuma desio se ulazak majstora u prostorije stana. Momenat ulaska se ne bi registrovao da nisu ostali tragovi obuće i blata koje je to lice unelo u stan. Kada smo zatekli tragove, odmah smo pozvali policiju koja je napravila uviđaj. Na kraju smo saznali da su nam majstori, bez prethodne najave, bili u stanu”, kaže on.

Foto:Privatna arhiva

Ipak, možda bi svi ovi problemi bili rešivi da stanari mogu sami da imenuju svog upravnika.

“Kod nas u zgradi ima još nezadovoljnih. Ipak, Nikola Nedeljković, direktor Beograda na vodi je sam sebe proglasio za upravnika i ispred svih stanara, tako da i da planirate da se žalite – nema efekta. Svi problemi na koje sam dosad ukazivao, nisu rešeni. Samo želim da upozorim javnost da nije sve tako idealno kako se prezentuje, štaviše, potpuno je drugačije”, kaže ovaj čovek.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar