Foto: TANJUG/ JADRANKA ILIC/ nr

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić i ambasador SAD u Srbiji Entoni Godfri obišli su večeras noćne radove na Moravskom koridoru, gde pod reflektorima radnici grade most na deonici od Pojata do Kruševca. "Ovo je najveće gradilište trenutno u Srbiji", rekao je Vučić.

Na ovoj sekciji ima 2.700 ljudi i ovo je najbolje organizovano gradilište u Srbiji, rekao je Vučić, napominjujući da čak ni Beograd na vodi nema ovoliko radnika.

Dodao je da činjenica da samo u noćnoj smeni radi više od 450 ljudi je zaista impozantna.

„Ovo je najveće gradilište u Srbiji“, istakao je Vučič.

Međutim, on je ukazao da nam sve više nedostaje radnika.

„Više od 1.000 radnika su stranci koji rade na izgradnji ovog auto-puta i to je ono što ljudi nisu verovali da je moguće“, rekao je Vučić.

Prema njegovim rečima, ovo će biti najširi auto-put koji će povezivati najmanje 500.000 ljudi.

„Bukvalno povezuje ceo južni Kragujevac, severno Kraljevo. Ovaj auto-put je srce centralne Srbije“, naglasio je predsednik Srbije.

Obilasku radova prisustvuju i ministar građevinarstva Tomislav Momirović i direktori preduzeća Koridori Srbije i Putevi Srbije, Aleksandar Antić i Zoran Drobnjak.

Na gradilištu novog mosta preko Zapadne Morave u toku je montaža podužnih nosača i izrada naglavnih greda i kolovoznih ploča. Postavljanje podužnih montažnih nosača počelo je 27. septembra.

Novi most će biti dugačak 497,6 metara.

Novi autoput Pojate – Preljina povezaće Zapadnu sa Centralnom Srbijom, prolazeći kroz Ćićevac, Varvarin, Kruševac,Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak.

Ukupna dužina Moravskog koridora iznosiće 112 kilometara u tri deonice: Pojate – Kruševac (27,83 km ), Kruševac – Adrani ( 53,88km ), Adrani – Preljina ( 30,66 km ).

Imaće 135 objekata (78 mostova, 24 nadvožnjaka, 12 podvožnjaka, 30-ak propusta).

Po završetku radova, od Pojata do Preljine trebalo bi da se stigne za svega jedan sat i 10 minuta, čime će putovanje biti skraćeno za najmanje dva sata.

Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka, a ugovor je vredan blizu 800 miliona evra.

BONUS VIDEO: Uspon i pad Dijane Hrkalović

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar