Foto: Shutterstock/Privatna arhiva

Deset puta veći račun za infostan ostavio je u čudu stanara jedne zgrade na Zvezdari. Umesto dosadašnjih nešto više od 1500 dinara, na računu je, u konačnom obračunu stajalo više od 15.000 dinara. U razgovoru za Nova.rs pomenuti stanar nam otkriva da su u međuvremenu dobili kompletne podatke, koji su pokazali da je uzrok visokog računa - potoršena voda.

„Naša zgrada nema centralno grejanje, zbog nedostatka toplotne pumpe, pa nije moguće da je to glavni uzrok. Poskupela je potrošnja vode. Trećina računa je je iznos vode i kanalizacije, što je objedinjeno“, navodi stanar i dodaje da je stanje na vodomeru poslednji put bllo očitano u avgustu, a da je on ostao u bunilu kada je video račun, jer nije znao o kom periodu je reč.

Ovaj Zvezdarac ističe da prethodno nije dato nikakvo obaveštenje, a stan za koji je pristigao račun je – prazan.

„Ja ne živim na toj adresi, ali je komšija koji je revnosan i predsednik skupštine stanara meni prijavio šta se desilo“, navodi on.

On ističe da mu se pomenuti iznos nikako ne ukalapa u realnu potrošnju.

PROČITAJTE JOŠ

„U mom drugom stanu, nekoliko brojeva niže, dobili smo obaveštenje od Vodovoda da nam je ukupna potrošnja povećana sa 5,2 na 5,5 kubika – a oni su nas uredno obavestili, dok smo u prvom slučaju bili uskraćeni za bilo kakvo obaveštenje.

U odgovoru Infostana, između ostalog, rečeno im je da dobro provere sve instalacije, kako se ne bi desilo da voda negde nekontrolisano curi.

„Svi smo svesni da ovo mora da se plati, ali smo zatečeni kao korisnici usluga zbog ovakvog nekorektnog ponašanja“, podvlači stanar.

Skoro identično uvećene račune dobili su i ostali stanari zgrade, a kada su ih slučajno uporedili, shvatili su da problem postoji.

Podsetimo, portal Nova.rs ranije je pisao o slučaju jednog Beograđanina kome je račun za infostan u jednom trenutku koštao 56.000 dinara, a ovaj potez on je nazvao „komunalnom pljačkom“.

  • U međuvremenu se oglasio i Infostan koji je naveo da su korisnici  na poleđini računa dobili obaveštenje od strane nadležnog preduzeća ukoliko je došlo do redovnog kvartalnog očitavanja mernih instumenata što je moglo prouzrokovati uvećanje računa na kom je obračunata razlika za potrošnju vode u prethodnom periodu.

BONUS VIDEO: Oporavite svoj kućni budžet

 

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram