Štark pr
Štark pr

Štark, voljeni brend Keksića i Napolitanki startovao je sa novom kampanjom koja je izazvala pozitivne reakcije javnosti.

Jubilarna godina u kojoj se proslavlja stogodišnjica postojanja kompanije Štark , bila je inspiracija za sve promene, te je master brend Štark u kategoriji keksića i napolitanki unapredio svoj izgled, podmladio se, ali je njegovo „srce“ ostalo isto za one koji nas vole decenijama koji ali i za one koji će se tek zaljubiti u naše proizvode.

Promene često izazivaju oprečna mišljenja i teško ih je prihvatiti, ali one mogu biti i vrlo pozitivne i poželjne, što Štark na svom primeru i dokazuje kroz simpatični i nadasve topli reklamni spot u kome već imate prilike da uživate.

Poznati glumački par u ulozi bake i unuke prikazan je kroz njihov topao odnos i simpatičan i duhovit pogled na svet. Na zanimljiv način, pun humora i nežnosti, uz poznatu, ali prilagođenu muzičku temu, Štark je pokazao da je svestan da promene iziskuju vreme za prilagođavanje, ali isto tako i da su neophodne za narednih 100 godina. Nova kampanja predstavlja spoj inovacija i porodičnih vrednosti koje Štark od početka svog poslovanja neguje, a sve je začinjeno zajedničkom ljubavlju svih generacija prema poslasticama legendarnog brenda.

Kampanja koja objašnjava sve promene Štark brenda, kruna je slavljeničke godine i obeležava ulazak u drugi vek uspešnog poslovanja. Nema sumnje da će jedan od omiljenih brendova u regionu nastaviti da usrećuje postojeće, ali i sve buduće generacije svojim savršenim ukusima i neodoljivim proizvodima jer kao što i sam slogan kaže – „Štark, i osmeh je tu“.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare