Prvih tridesetak vozača koji su za potrebe gradskog prevoza u Beogradu stigli iz Šri Lanke trebalo bi da polovinom novembra sednu za volane autobusa na linijama koje drži Konzorcijum privatnih prevoznika, piše Politika.
Plan je bio da strani šoferi, koje prevoznici angažuju zbog odliva domaćih već duži period, počnu da rade stupanjem na snagu zimskog reda vožnje, početkom septembra, ali su se procedure koje su morale da se obave u vezi sa njihovim dolaskom odužile.
Grupa koja u Beogradu prolazi završne provere, upoznaje grad i trase, uči osnove srpskog jezika.
Posle ove ture novi inostrani vozači trebalo bi da dođu u još tri-četiri navrata, jer privatnim prevoznicima nedostaje još 100 šofera, ne računajući ovih 30 iz Šri Lanke.
I Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd, najveći gradski prevoznik, kuburi s manjkom vozača, jer mu, prema poslednjim informacijana, fali njih 200.
BONUS VIDEO Kakva je bezbednost putnika u preopterećenim i starim vozilma javnog prevoza u Beogradu