Princ Filip Karađorđević i princeza Danica Foto: Nemanja Jovanović/Nova.rs

Princ Filip i princeza Danica Karađorđević podržali su kampanju za očuvanje doline Jadra i sprečavanje eksploatacije litijuma, koju namerava da sprovede kompanija Rio Tinto.

Princ Filip izazvao je brojne reakcije tviteraša nakon što je na svom tviter nalogu objavio spot organizacije “Kreni-promeni” uz kratku poruku na srpskom i engleskom jeziku “Srbija nije prodaju”.

Uz poruku „Čuvajmo ono što je naše“ kampanju za sprečavanje eksploatacije litijuma danas je podržala i njegova supruga princeza Danica pozivajući svoje pratioce da potpišu peticiju.

Prošlog petka, organizacija “Kreni – Promeni” je održala protest ispred Radio televizije Srbije u Takovskoj 10. Skup pod sloganom „Srbija nije na prodaju” organizovan je zbog toga što javni servis odbio da prikaže njihov spot o kompaniji Rio Tinto, odnosno o tome kakve bi posledice iskopavanje litijuma imalo po životnu sredinu.

Gostujući u emisiji “Probudi se”, izvršna direktorka „Kreni-promeni“ Marina Pavlić rekla je da spot o Rio Tintu, koji nije želeo da emituje RTS, za samo jedan dan pogledalo preko 400.000 građana.

BONUS VIDEO: Reklama o Rio Tintu koju je RTS odbio da emituje

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare