Foto:TANJUG/ MINISTARSTVO GRADJEVINARSTVA, SAOBRACAJA I INFRASTRUKTURE/ DJORDJE KRSTIC

Ministar građevinarstva Tomislav Momirović, odmah nakon našeg pisanja da na gradilištu obilaznice oko Gornjeg Milanovca nema nijedne građevinske mašine, čak ni table o radovima, posetio je ovo gradilište. Zanimljivo je da su se sa njim pojavili i radnici i mašine.

Ministar građevinarstva Tomislav Momirović, odmah nakon našeg pisanja da na gradilištu obilaznice oko Gornjeg Milanovca nema nijedne građevinske mašine, čak ni table o radovima, posetio je ovo gradilište. Zanimljivo je da su se sa njim pojavili i radnici i mašine.

Ministar je naglasio da će do maja sledeće godine opština Gornji Milanovac dobiti pristupnu saobraćajnicu na auto-putu „Miloš Veliki“.

Kako smo pisali u četvrtak, posle šest godina od prvog obećanja, krajem novembra počeli su radovi na izgradnji obilaznice koja će povezati Gornji Milanovac i auto-put „Miloš Veliki“. Bar je tako izgledalo. Jer, tri meseca nakon što je 29. novembra predsednik Srbije Aleksandar Vučić svečano otvorio ovo gradilište, više nije bilo nijedne mašine.

„Ova saobraćajnica je primer obmane građana Gornjeg Milanovca. Samim tim što se toliko dugo čekalo na celu priču. Od 2012. godine postoji priča oko gradnje ove obilaznice. Ali, i zbog toga jer je otvaranje i zatvaranje bilo
u istom danu“, rekla nam je Kristina Milošević iz koalicije „Moramo“.

Foto:TANJUG/ MINISTARSTVO GRADJEVINARSTVA, SAOBRACAJA I INFRASTRUKTURE/ DJORDJE KRSTIC

Ministar Momirović je istakao da se zbog otežanih vremenskih uslova nije moglo raditi na gradilištu, ali da se radilo na neophodnim potpornim radovima i da se s tim nijednog trenutka nije stalo. Istakao je da je projekat vredan 30 miliona evra i da se realizuje uz pomoć partnera iz Kine.

Međutim, troškovi izgradnje koje niko ne pominje, uvećani su šest puta u odnosu na prvobitnu procenu. Prva procena 2016. godine bila je da će obilaznica koštati oko pet miliona evra. Onda je 2020. pred privrednicima iz ovog kraja rečeno da će koštati deset miliona evra. Međutim, sporazumom države i kineske kompanije utvrđena je konačna cena od čak trideset miliona evra.

Foto:TANJUG/ MINISTARSTVO GRADJEVINARSTVA, SAOBRACAJA I INFRASTRUKTURE/ DJORDJE KRSTIC

„U oktobru sam postavila pitanje zbog čega je došlo do povećanja cene. Svedoci smo da su se povećale cene sirovina kao što su gvožđe i beton, ali šest puta uvećati ovu cenu mora da bude praćeno određenim objašnjenjem“, objašnjava Milošević.

Plan je da u obilaznicu bude ugrađeno 20.000 kubnih metara betona, 30.000 kubika asfalta, s obzirom da će se na njoj odvijati pretežno teretni saobraćaj. Jedno od objašnjenja koje se nametnulo bio je najavljeni dolazak Rio Tinta u Takovo i Pranjane. Interesantno je da tri pristupne saobraćajnice, obilaznice, počinju da se grade u isto vreme, a to su Loznica, Požega i Gornji Milanovac.

Foto:TANJUG/ MINISTARSTVO GRADJEVINARSTVA, SAOBRACAJA I INFRASTRUKTURE/ DJORDJE KRSTIC

Bonus video – Izgoreo kamion na auto-putu „Miloš Veliki“

Pratite nas i na društvenim mrežama:
Facebook
Twitter
Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar