Nikola Jovanović Foto: Antonio Ahel/ATAImages

Grad Beograd namerava da u narednom periodu oduzme od GSP-a linije prema Novom Beogradu, Paliluli, Grockoj, Voždovcu i Zemunu, i da ih ustupi privatnim prevoznicima, zbog čega bi gradskom javnom preduzeću ostale samo linije u centru grada, čime bi on ostao bez 200 do 250 autobusa i postao manjinski prevoznik u Beogradu, izjavio je Nikola Jovanović, direktor Centra za lokalnu samoupravu (CLS) i nekadašnji gradski odbornik.

Kako je objasnio Jovanović, ovo bi značilo da bi GSP postao još manje konkurentan, da bi najmanje 800 zaposlenih ostalo bez posla, a da bi se neki od pogona na atraktivnim lokacijama zatvorili, što je verovatno jedan od ciljeva ove „reforme“, piše Danas.

PROČITAJTE JOŠ:

„Privatni prevoznici obavljaju izuzetno važan posao od javnog interesa u Gradu i mnogi to rade poštujući najviše standarde prevoza putnika. Ali od uništavanja GSP-a bi najviše profitirali oni najlošiji prevoznici, koji sada ne mogu da dobiju važne linije na tenderu“, zaključio je direktor CLS-a.

BONUS VIDEO: Gradski prevoz u Beogradu u sve većem problemu

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar