Građane koji su jutros išli na Novi Beograd iz starog dela prestonice, na Brankovom mostu i svim okolnim ulicama sačekala je ogromna gužva. Sam most se prelazio više od pola sata, a do njega je mnogima trebalo i sat vremena. Za one koji su se setili Starog savskog mosta put do posla trajao je znatno manje. Problem je što taj most neće još dugo biti spas u slučaju ovakvih saobraćajnih kolapsa. Već za novembar, planirano je njegovo rušenje.
Dugačka kolona vozila, koja se pruža preko Brankovog mosta, kroz Terazijski tunel, sve do Trga Nikole Pašića jutros se formirala zbog radova u ovom delu grada. Dodatni problem napravili su sudari koji su se dogodili na tom potezu, a ništa bolje nisu prošli ni oni koji su krenuli preko Gazele.
Neki od građana koji nisu imali vremena, niti strpljenja da čekaju u koloni, odlučili su da na Novi Beograd stignu preko Starog savskog mosta.
„Prošao sam Pravni fakultet, a gužva je bila nesnosna. Stajao sam u mestu i nisam uspevao da se pomerim. Umesto Brankovog mosta, kojim inače svakog dana idem na posao, rešio sam da krenem kroz Nemanjinu ulicu, pa preko Starog savskog mosta. Normalno sam stigao na posao, ali pitam se šta će da se desi kada taj most sruše, pa kada ne bude bilo druge opcije za izbegavanje gužve“, priča nam jedan Beograđanin.
Radovi na rušenju Starog savskog mosta trebalo bi da počnu, prema najavi gradonačelnika Aleksandra Šapića, 1. novembra, a upravo zbog toga se ispred Brankovog mosta, kod TC „Ušće“, gradi kružni tok.
„Biće gužvi, to je neminovno i zbog toga izvodimo radove, pravimo kružni tok ispred Brankovog mosta, to je sastavni deo od pet kružnih tokova“, rekao je Šapić novinarima.
Na to su upozoravali i stručnjaci, koji tvrde da bi rušenje mosta moglo da dovede do kolapsa na nekoliko ključnih tačaka.
„Da pretpostavimo da 80 odsto ljudi nema aleternativu i da će nastaviti da koristi Brankov most, njima će doći još 30 odsto ljudi sa mosta koji se ruši. Onda će se saobraćaj razlivati, neki će bežati i na Gazelu i nju će zagušiti. Most na Adi biće ‘glavna mlada za udaju“, rekao je ranije za Nova.rs stručnjak za saobraćaj Gradimir Stefanović
Pripremni radovi na uklanjanju Starog savskog mosta, inače, uveliko su u toku – na licu mesta su se još početkom jula našli bageri guseničari za skidanje staze u kopa, a ceo prostor je ograđen i nije dopušten prilaz u zoni radova.
BONUS VIDEO Saobraćajni inženjer o rušenju Starog savskog mosta
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare