Foto: Promo

Društvena odgovornost postala je prioritet kompanijama koje za cilj imaju da učine planetu lepšim mestom za život i očuvaju je za buduće generacije. Upravo tome, a kroz različite projekte, posvećena je i kompanija Henkel koja u Srbiji posluje već više od 20 godina. Ove godine, započeli su četvrtu sezonu projekata „Volim reku, a ti?“ u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), koji za cilj ima očuvanje vodenih površina, a samim tim i naše planete – jedinog doma koji imamo. U okviru projekta, u subotu, 1. jula održaće se i tradicionalna akcija čišćenja jezera Ćelije kod Kruševca, koja je od izuzetne važnosti za kompaniju Henkel budući da posluje u toj lokalnoj zajednici.

Od samog početka projekta „Volim reku, a ti?“, kompanija Henkel Srbija svake godine organizuje akciju čišćenja upravo ovog jezera sa željom da pozitivno utiče na okruženje u kojem posluje i doprinese očuvanju prirodnih bogatstva. Čišćenju jezera Ćelije priključiće se i zaposleni kompanije Henkel koji već godinama nesebično učestvuju u projektima koji za cilj imaju očuvanje naše zemlje, prirodnih resursa, ali i poboljšanje kvaliteta života ugroženih zajednica.

Foto: Promo

Projekat „Volim reku, a ti?“ naišao je na brojne pozitivne komentare, a ove godine biće otklonjen otpad sa ukupno šest lokacija. Osim Bele Crkve, Užica, Pirota i Kruševca, organizovaće se akcije čišćenja još u Bajinoj Bašti i Beogradu. Prethodnih godina u okviru pomenutog projekta očišćeno je više od šest tona otpada iz vodenih površina sa različitih lokacija širom Srbije.

Foto: Promo

Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“.

O Henkelu

Zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama, Henkel zauzima vodeće pozicije u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije globalni je lider na tržištima adheziva, sredstava za zaptivanje i funkcionalnih premaza. Sa poslovnim sektorom Consumer Brands, kompanija zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta, posebno u segmentima nege kose i deterdženata i kućne hemije. Tri najsnažnija brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2022. godini, Henkel je ostvario prodaju više od 22 milijarde evra i korigovani operativni profit od oko 2,3 milijarde evra. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkelu i kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa konkretnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrstan tim od više od 50.000 ljudi širom sveta – ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim vrednostima, kao i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations.” Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.com

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar