Vozilo GSP-a proklizalo i udarilo u banderu / Foto: Dunja Marić
Vozilo GSP-a proklizalo i udarilo u banderu / Foto: Dunja Marić

Predsednica beogradskog odbora Stranke slobode i pravde (SSP) Mila Popović pitala je danas, povodom najavljenog raskidanja ugovora sa Bus plusom, zašto je neophodno da se formira novo preduzeće za naplatu karata kada postoji Gradsko saobraćajno preduzeće.

„Pre samo godinu dana je SNS, stranka Aleksandra Šapića, dok je i sam bio odbornik u Skupštini grada, glasala za novi trinaestogodišnji ugovor sa Bus plusom, iako smo upozoravali da za tim nema potrebe jer su sva oprema i softveri prešli u vlasništvo grada. Tada mu taj ugovor nije smetao, a danas Šapić kao SNS gradonačelnik raskida taj ugovor, zbog čega će Beograd platiti penale čiji iznos ne saopštava“, navela je Popović, saopštio je SSP.

Ona je rekla da je ugovor sa Bus plusom prvi put potpisan posle održanog javnog konkursa sa idejom da ova kompanija investira u hardver i softver potreban za ovakav, u svetu opšteprihvaćen, način naplate karata.

PROČITAJTE JOŠ

Novi sistem je pratio svako vozilo i sprečio prevoznike da lažiraju polaske na štetu i putnika i grada.

Ugovorom je, kako je ona rekla, bilo predviđeno da Beograd posle deset godina postaje vlasnik celog sistema i da sam nastavi sa upravljanjem.

„To se nije desilo i sad se pred gradonačelnika logično postavljaju pitanja zašto je novi ugovor zaključen kada je GSP mogao da obavlja naplatu karata, ko je odgovoran i kolika je šteta zbog raskida ugovora koju će svi Beograđani morati da finansiraju i zašto je neophodno formirati novo preduzeće za naplatu karata, kada postoji GSP“, pitala je Popović.

BONUS VIDEO: Protest radnika GSP ispred Predsedništva, Sloga – čelnici pokušali da ga spreče

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare