United Grupa predstavila Bord direktora kompanije United Media

Biznis 16. apr. 202108:00 > 21:26
Podeli:
Foto: Promo

Kompanija United Grupa predstavila je svoj novi bord direktora United Media kako bi dodatno osnažila menadžment kompanije, čije je središte u Luksemburgu. Među novim direktorima su Aleksandra Subotić, Srđan Ćirović, Ivan Krstić i Dirk Gerkens.

Aleksandra Subotić, koja je izvršna direktorka kompanije United Media, rukovodi novoformiranim četvoročlanim Bordom direktora. Radila je u sektoru telekomunikacija i Pay TV usluga od 2002. godine. Izvršna direktorka je od 2013. godine, a odgovorna je i za strategiju medijskih sadržaja Grupe.

Pod njenim vođstvom, United Media je svoj portfolio proširila za news platformu N1, produkcijsku kuću Grand, nacionalne emitere Nova, Doma, Nova BH i Nova M, kablovski kanal Nova S.

Novi član Ivan Krstić ima 15 godina poslovanja u digitalnom izdavaštvu. On će biti odgovoran za celokupno digitalno poslovanje, uključujući SEO i analizu podataka.

Srđan Ćirović imenovan je za člana Borda kao direktor finansija i korporativne administracije. U kompaniji je od 2014. godine, a 2017. postaje finansijski direktor United Media. Dirk Gerkens je stručnjak sa iskustvom od preko 25 godina. Biće zadužen za odeljenje za prodaju reklama, koje vodi Lengyel Andras, kao i za produkciju i TV analizu.

United Media od osnivanja 2013. godine beleži kontinuiran rast i sada je vodeća medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi. Posluje u sedam zemalja, zapošljava 2.800 ljudi, a u svom portfoliu ima 45 televizija – među kojima pet sa nacionalnom frekvencijom – Nova i Doma u Hrvatskoj, Nova BH u Bosni i Hercegovini, Nova M u Crnoj Gori i Nova u Bugarskoj. U svom vlasništvu ima 15 portala, novine, radio stanice, kompaniju za digitalnu distribuciju i regionalnu uspešnu agenciju za zakup medijskog prostora.

„Konstantan rast United Grupe i kompanije United Media otvara mogućnosti proširivanja poslovanja na nova tržišta, a mi nezaustavljivo nalazimo nove mogućnosti za dalji rast. Sada je United Media jača nego ikad ranije i spremna da pokrene integracije, ostvari sinergije i istraži nove mogućnosti i naravno, nastavi da stvara najbolji sadržaj za svoje verne gledaoce“, rekla je Viktorija Boklag, izvršna direktorka United Grupe.