Foto: Miljana Isailović/Nova.rs

Starter za paljenje motornih vozila, koji u maloprodaji košta sedamdesetak hiljada, Subotica-trans platio 1.197.411,60 dinara, piše portal vesti024.rs.

Subotički portal došao je do fakture na kojoj se vidi da je taj uređaj kupljen 7. novembra 2022, plaćen petnaestak puta više od njegove realne tržišne cene cene.

Miloš Vučković, direktor preduzeća Srndak koje je posredovalo u ovom poslu, rekao je za vesti024 da je posao realizovan na zahtev Subotica-transa, uz minimalni rabat koji je jasno istaknut na ulaznom računu, kao i da identitet izvornog dobavljača ne može da otkrije, jer je u pitanju „poslovna tajna“.

Nejasno je zbog čega je starter plaćen daleko iznad njegove tržišne cene i zbog čega se Subotica-trans obratio posredniku, a ne primarnom dobavljaču čiji identitet nije poznat, pišu vesti024.rs.

Beogradska autobuska stanica Foto:Dragan Mujan/Nova.rs

Subotica-trans našao se drugi put početkom ove godine u žiži interesovanja subotičke javnosti.

Zahvaljujući dogovoru, postignutom u poslednji čas, izbegnut je najavljeni protest vozača nezadovoljnih zaradama i uslovima u kojima rade.

Portal vesti024 je došao do dokumenta koji svedoči da je direktor Dejan Ljubisavljević 7. februara predložio uvođenje javno-privatnog partnerstva, zato što se, kako je u dopisu koji je uputio gradonačelniku Stevanu Bakiću naveo, poslovanje gradskog prevoznika, preduzeća koje postoji 126 godina, svelo na isplatu zarada i pokrivanje troškova goriva.

Pročitajte još:

Ljubisavljević je, međutim, u prethodnom periodu tvrdio da je Subotica-trans stabilan poslodavac koji radi uspešno, a gradonačelnik Bakić je, pre nešto više od godinu dana, javno obećao da će Grad Subotica do kraja 2023. godine obnoviti kompletnu “flotu” autobusa i da se strategija preduzeća neće menjati kada je u pitanju gradski i prigradski prevoz.

BONUS VIDEO: Autobuska stanica i dalje ruglo Kraljeva

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare