Nedeljama širom Evrope, ali i u nekim zemljama izvan starog kontinenta situacija je slična – umesto obaveštenja „vežite pojas, polećemo“, mnogi avio-putnici često čuju „let je otkazan“.
Koliko je složena situacija govori podatak da holandski „KLM“ otkazuje i do 20 letova dnevno. Britanski „Britiš ervejz“ primoran je da otkaže čak 10.000 letova do oktobra.
Stvaraju se redovi ispred šaltera za čekiranje… prtljag se gomila… jednom rečju – kolaps. Slične posledice trpi i teretni avio-saobraćaj.
Glavni krivac je korona – za godinu i po otpušteno je mnogo ljudi, kaže Petar Vojinović sa portala „Tango Six“.
„Velika većina tih poslova nedostaje i ono što je najbitnije, zbog njihovih regulatorno-strukovnih zahteva oni ne mogu da budu uvedeni na posao, odnosno, sertifikovani. Mogu da se obuče, ali ne i da se sertifikuju kraće od tri do šest meseci, što je opet, veoma dugo za neposredne potrebe ove sezone“, objašnjava Vojinović.
Ostatak teksta možete pročitati na N1.
BONUS VIDEO: Kilometarske kolone na autoputu kod Paraćina
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.