Foto: Ljubica Sokić/Nova.rs

Gradonačelnik Čačka Milun Todorović izjavio je danas da bi do leta trebalo da budu obnovljeni lokalni putevi u čačanskim mesnim zajednicama koji su uništeni pri izgradnji auto-puta Miloš Veliki zbog transportovanja neohodnog materijala.

„Do leta završavamo sve puteve koji su uništeni prilikom izgradnje auto-puta `Miloš Veliki`, konkretno od Preljine do Pakovraće”, naveo je Todorović.

Naveo je da se intenzivni razgovori vode sa kineskim partnerima i Ministarstvom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i da se naišlo na razumevanje za potrebe meštana 11 čačanskih mesnih zajenica za obnovom uništenih putnih pravaca.

Njihova sanacija odnosno ponovna izgradnja počela je poršle godine jer, prema rečima prvog čoveka grada Čačka, sama obnova tih puteva nije bila moguća.

Milun Todorović
Milun Todorović. Foto: N1

„Krenuli smo od onih mesnih zajednica gde kamioni više nisu funkcionisali, gde se kamen više nije izvlačio iz kamenoloma za auto-put `Miloš Veliki` koji još nije bio završen do tunela Laz“, naveo je gradonačelnik.

Podsetio je da su tako uradili nešto manje od 5,5 kilometara u Rakovi i jedan manji deo u Sokolićima.

„Ostao je jedan deo Sokolića i Ljubića iza Šebeka da se završi. A onda smo krenuli i sa trasom od Trbušana ka Prijevoru, krenuli smo od škole u Prijevoru i završili taj deo“, naveo je gradonačelnik i dodao da su na jesen kada su se asfaltne baze ugasile nastavili taj deo do isturenog odeljenja Osnovne škole „Tanasko Rajić“ u Trbušanima i spojili ga sa regionalnim putem kod Komune.

Prema rečima Todorovića, to je oko 4,5 kiloemetra nove saobraćajnice.

Pročitajte još

„Prošle godine urađeno je nešto manje od 10 kilometara”, rekao je on i ponovio da ti putevi nisu oštećeni, već uništeni.

Naglasio je da sve ove godine pukašavaju i uspeli su da ubede i ministarstvo i izvođača da ne mogu da se vrate u prvobitno stanje, naveo je gradonačelnik i podsetio da je na tim mestima postojao asfalt više od 40 godina.

Konkretno kroz Vraniće, Milićevce, Gornju Gorevnicu i Rakovu gde se moraju uraditi potpuno novi putevi.

Pročitajte još

„I tampon i asfaltni zastori, bankine, odvodi, kanali, sve ono što je neophodno da taj put bude onakav kakav treba da bude. Uspeli smo u tome. Ostalo je još oko 19 kilometara. Krećemo od Gornje Gorevnice ka Milićevcima, od rudnika u Milićevcima ka Vranićima, završavamo taj deo koji je najduži i najviše oštećen, ustvari potpuno uništen i onda nastavljamo jedan manji deo u Prijevoru. Onda idemo u Pakovraće, tu imamo najviše posla sa desne strane Morave, jedan mali deo Riđaga i Beljine i tu završavamo“, rekao je on.

Obnova tih puteva, odnosno njihova potpuno nova izgradnja bila je i obaveza prema građanima koja je i ugovorom definisana ali, kako je rekao, „svi pokušavaju da urade što manje, da se nešto malo popravi, ali to ipak nije bilo tako moguće.

Gradonačelnik je zahvalio meštanima 11 mesnih zajednica u kojima je putna infrastruktura uništena na strpljenju i razumevanju.

BONUS VIDEO Grad Čačak za kafanske račune navodno dao 80.000 evra: Opozicija smatra da su tako izvlačili pare da kupuju glasove

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar