Podeli
Foto:Shutterstock/Dimitrije Ostojic

Er Srbija je objavila poziv za dobrovoljno prijavljivanje za prestanak radnog odnosa, uz isplatu stimulativne otpremnine, a u kompaniji navode da je nacionalni avioprevoznik primoran da smanji broj zaposlenih, kao i plate radnicima.

Er Srbija, kao i ostale aviokompanije u svetu, trpi posledice pandemije koronavirusa, koja je značajno smanjila aviosaobraćaj.

“Imajući u vidu ovako dug period od kako traje poremećaj poslovanja, kompanija više nije u mogućnosti da podnese postojeći nivo troškova, pa je primorana da, pored ostalih do sada pokrenutih inicijativa u cilju smanjenja troškova, pokrene i proces smanjenja broja zaposlenih, odnosno rešavanja viška zaposlenih, kao i smanjenja zarada”, naveli su iz Er Srbije u pisanom odgovoru Tanjugu na pitanja o posledicama epidemije na poslovanje nacionalne aviokompanije i merama koje preduzimaju da umanje štetu.

Foto:Shutterstock/Piotr Swat

Er Srbija navodi da kao odgovoran poslodavac želi da obezbedi što je moguće bolje uslove za zaposlene koji budu proglašeni viškom, kako prestanak radnog odnosa ne bi ugrozio socijalni status zaposlenih i njihovih porodica.

Zaposlenima koji na osnovu dobrovoljnog zahteva budu proglašeni viškom biće obezbeđene pogodnosti i veći obim prava u odnosu na uslove koji su propisani Zakonom o radu.

Foto:Shutterstock/ToskanaINC

Situacija u oblasti putničkog aviosaobracaja na globalnom nivou izuzetno je teška još od pocetka pandemije korona virusa od sredine marta,ukazuju u srpskoj aviokompaniji.

Takođe napominju, da usled posledica pandemije celokupna industrija prolazi kroz čitav niz izazova, koji pre svega podrazumevaju znacajno smanjenje obima rada, a samim tim i prihoda.

Kako navode, praktično ne postoji nijedna aviokompanija koja nije pogođena, a ni Er Srbija, nažalost, nije izuzetak u tom smislu.

Napominju da je većina aviokompanija do sada već preduzela ili se sprema da preduzme mere restrukturiranja, u vidu prilagodavanja svojih ljudskih i materijalnih resursa novim uslovima poslovanja u okruženju kovida 19 i drastično smanjenom obimu posla.

“Er Srbija je osam meseci, uz izuzetne napore, racionalizaciju poslovanja i smanjivanje troškova, pronalazila načine da u određenoj meri amortizuje posledice globalne krize u avio-saobraćaju”.

Takođe, od samog početka, kompanija je kao svoje prioritete, uz bezbednost i zdravlje zaposlenih, ujedno postavila i očuvanje radnih mesta i zaštitu zaposlenja, ističu u Er Srbiji.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar