Foto: N1

JP "Elektroprivreda Srbije" omogućila je potrošačima da, u cilju smanjenja kontakta i dodatne zaštite zdravlja, sami očitaju stanje na svom brojilu i istaknu stanje i datum očitavanja na vidnom mestu na ulazu u objekat.

Podatke mogu dostaviti telefonski ili mejlom, rekao je danas direktor snabdevanja EPS-a Radovan Stanić.

Ova očitavanja se odnose na individualne stambene zgrade, kuće gde su brojila unutar objekta, dok u većim stambenim zgradama nema potrebe za tim da građani sami upisuju stanje.

Savetuje da brojilo očitaju od danas pa u naredna dva do tri dana.

Važno je, kaže, da podaci stanja sa brojila budu tačni i da prilikom dostavljanja podataka građani navedu tačan datum očitavanja.

On je gostujući na RTS naveo da će EPS i u toku vanrednog stanja zbog epidemije korona virusa uložiti maksimalne napore da u okviru redovnih aktivnosti očita brojila svih kupaca, poštujući sve mere zaštite.

Stanić je naveo da su čitači brojila opremljeni zaštitnom opremom, ali da je opet ideja bila da se izbegne mogućnost kontakata u cilju zaštite zdravlja građana i da im se izađe na ovaj način u susret kako ne bi bili ugroženi.

On je objasnio da osim ovog načina, gde građani sami očitaju brojilo i cedulju sa osnovnim podacima okače na ulaznim vratima ili kapiji, postoje još dva načina da dostave podatke sa brojila.

Potrošači mogu u narednim danima da jave stanje sa brojila pozivom na broj telefona koji je odštampan na računu, ili putem mejla slanjem podataka (ime i prezime, adresa, ED broj i stanje na brojilu, datum očitavanja) na mejl adrese prema lokaciji brojila.

EPS moli potrošače da iskoriste ovu mogućnosti i jave očitano stanje brojila čime će se dodatno osigurati tačnost i ispravnost računa, rekao je Stanić.

Stanić ističe da su sve aktivnosti Elektroprivrede Srbije usmerene tako da su i u ovim vanrednim okolnostima obezbeđeni stabilna proizvodnja i nesmetano snabdevanje električnom energijom za privredu i građane Srbije.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram