Autoput E-763, deonica Novi Beograd-Surčin
Foto: N1

Nastavlja se izgradnja autoputa Miloš Veliki. Na deonici od Novog Beograda do Surčina danas su počeli radovi. I trebalo bi da da svi iz novobeogradskih blokova dobiju izlaz na autoput iz Jurija Gagarina. Misterija je, međutim, kako je taj krak nestao sa zvanične mape i kako je moguće da ga je na mapi video samo predsednik Srbije?

Autoput E-763, deonica Novi Beograd-Surčin, duga 7,895 km, s projektovanom brzinom od 80 km/h, sa šest traka, pešačkim i biciklističkim stazama. Jeste, baš to piše.

Stevan Šuša, predsednik opštine Surčin, na kineskom pokušava da izgovori ime direktora kompanije CBRC koja gradi deonicu „Čeng, Ju Jao, Si Jao… Čeng Si Jao Ju, Džanga“, pokušao je predsednik opštine Surčin Stevan Suša da na kineskom izgovori ime direktora kompanije CBRC koja gradi deonicu.

I Džango i Žan, direktora kineske kompanije CBRC koja bi ovu deonicu trebalo da izgradi za 18 meseci, nisu nazvali samo još Siniša.

„Žan, može li brže, bar dva meseca brže“, upitao je direktora CBRC-a predsednik Vučić.

Autoput E-763, deonica Novi Beograd-Surčin
Foto: N1

Može, može – odgovara, Džang Sjao Jen, ali ako vi završite eksproprijaciju.

Vučić ministru Momiroviću: Tomo, šta nismo uradili?

Momirović: Problem je što je ovo gradska saobraćajnica… Mi ćemo to uraditi u narednih šest meseci, znači neće oni (CBRC) stajati zbog nas… Mislim, jeste kompleksan problem, iako je ovo mala deonica.

Foto: N1

Vučić se, zatim, obraća direktoru CBRC: Džang, zaboravi na pitanje…

Razume predsednik da nije zgodno pitati za rokove, još manje za „može li pre roka“, a najmanje zgodno zašto je od provobitnog roka prošla cela godina.

„Počinjemo radove 1. marta i mislim da za godinu i po… Tačnije godina i osam meseci je rok izvođaču da završi posao“, rekla je 16. avgusta 2019. ministarka Zorana Mihajlović.

„Pa ja mislim da smo u svakom projektu za izgradnju velikih infrastrukturnih stvari, uvek ponešto kasnili. Ali ono što je za mene činjenica i to je da se nikada nije u Srbiji toliko gradilo“, kaže Vučić.

A u toj činjenici fali samo odgovor na naše pitanje. Ali nema veze, jer to je ništa u odnosu na to šta sve fali ovoj gradilišnoj tabli.

N1: Jeste li primetili da nema table ispod stručnog nadzora? Tu bi trebalo da piše Koridori?

„Pa mi smo to tek dobili kao obavezu tako da će na sledećim tablama biti“, kaže Aleksandar Antić, direktor Koridora Srbije.

Autoput E-763, deonica Novi Beograd-Surčin
Foto: N1

N1: … Nema vas ni na onoj drugoj tabli?

Antić: Pa kažem vam, mi smo taj segment posla – da obavljamo stručni nadzor – tek dobili, tako da table još uvek nisu usklađene s tim. Posao smo dobili možda pre 10-ak dana…

N1: Pa nisu stigli da postave?

Antić: Moguće. Nema nikakve kontraverze u tome, ako je tražite.

N1: Ne tražim ništa, samo primećujem…

Autoput E-763, deonica Novi Beograd-Surčin
Foto: N1

Primetio bi svako da na gradilišnoj tabli fali i datum početka i završetka radova, ali važnije od toga, na prikazanoj mapi nedostaje krak autoputa koji izlazi na Ulicu Jurija Gagarina, a koji se nalazi na projektu koji je uradi CIP.

N1: Da li vi znate gde je nestao taj krak?

Vučić: Zamolio bih vas da pažljivo pogledate na tim slikama, ima taj krak za Jurija Gagarina, i da ste nas malko pažljivije slušali, čuli biste da smo baš o njemu govorili. Nije strašno što niste primetili, nije nikakva greška…

N1: Nije nacrtano…

Vučić: Nacrtano je, meni su sad pokazali. Na trećoj karti imate nacrtano. Hvala na pitanju, ali zaista spreman sam i da vam pokažem, pošto sam video tu petlju, taj lakat na slici…

Umesto predsednika, čija je spremnost nestala posle izjava, spreman je bio direktor Koridora, da objasni da krak zaista postoji na mapi koju nosi sa sobom i zaista ne postoji na tablama koje smo danas svi gledali.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar