Foto: Shutterstock/Promo

Mobi banka je saopštila da su mobilna i internet aplikacija ponovo dostupne, nakon što su dva dana korisnici imali poteškoće u pristupu novcu na svojim računima.

„Mobilna i internet aplikacije banke su ponovo dostupne i možete neometano obavljati transakcije platnim karticama. Još jednom se izvinjavamo zbog poteškoća“, naveli su iz Mobi banke.

Podsećamo, redakciji N1 javilo se više korisnika Mobi banke koji su nam rekli kako već drugi dan imaju problem sa pristupom novcu na svom računu.

„Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći incirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno“, naveli su ranije iz Mobi banke.

Uz izvinjenje zbog nastale situacije, Mobi banka prethodno je zamolila klijente da imaju u vidu da banka preduzima sve mere i radnje kako bi im osnovne funkcionalnosti bile dostupne.

BONUS VIDEO Poskupljenja bankarskih usluga od avgusta – NBS ih pušta da rade šta hoće

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar