Foto: Shutterstock/Promo

Korisnici Mobi banke već drugi dan imaju problem sa pristupom novcu na svom računu. Plate koje su juče uplaćene ne vide se na stanju, mobilna aplikacija za plaćanje nije dostupna. Pri pokušaju logovanja dobija se informacija: "došlo je do greške". Banka se do 10 časova nije zvanično oglasila, što stvara dodatnu nervozu građanima koji su počeli da se okupljaju ispred centrale Mobi banke na Novom Beogradu. Trenutno ih je oko desetak. U banci za portal N1 ističu da imaju tehničkih problema i da "čine sve da se omogući neometano korišćenje usluga".

„Usled tehnickih poteškoca aplikacije banke trenutno nisu dostupne i moguće je otežano plaćanje platnim karticama. Činimo sve da uspostavimo neometano korisćenje naših usluga“, navode u Mobi banci, piše N1.

Kako ističu, obavestiće korisnike čim usluge budu ponovo dostupne.

„Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo na razumevanju“, navode u banci.

Jedna od korisnica ove banke, Jovana M, koja se javila redakciji N1 kaže da je situacija i dalje nepromenjena.

„Pristup novcu nemamo, a aplikacija ne funkcioniše“, navodi ona.

Glavna zamerka korisnika je da se banka – ne oglašava povodom ovog stanja, niti rade kanali komunikacije s korisnicima, piše N1.

„Nakon bezuspešnog pokušaja da na bankomatu Mobi Banke u šoping centru Ada Mall, deponujem novac u evrima (bankomat je prihvatio a zatim vratio novac), u bankomat sam deponavala 26.000 dinara. Bankomat je ovo prihvatio tj. zadržao novac, izdao potvrdu, a stanje na mom računu je ostalo nepromenjeno. Pokušala sam da stupim u kontakt sa kol centrom banke ali bezuspešno. Na podršku putem chat-a na sajtu takođe niko ne odgovara. Ovo se sve dešavalo juče, dakle 01. avgusta. u 10 časova“, priča Jovana.

PROČITAJTE JOŠ

Nakon sat vremena zvanja kol centra, operaterka je, kaže, obaveštava da je došlo do „tehničkih poteškoća“ i da će „sistem biti stabilizovan do podne“.

„To se naravno nije desilo, a u međuvremenu je i aplikacija banke (nakon bezbroj bagova) u potpunosti prestala da radi. Banka ni na jednom svom kanalu komunikacije korisnike nije obavestila o ovom problemu, uputila izvinjenje niti predočila kada možemo očekivati da nam pristup NAŠEM NOVCU bude omogućen“ ogorčena je ova čitateljka.

U međuvremenu je, kaže, saznala od prijatelja i poznanika koji imaju otvorene račune u Mobi banci da plate koje primaju prvog u mesecu nisu legle na njihove račune, kao da nisu bili u mogućnosti da plate bilo šta karticama Mobi banke čak i ako imaju sredstva na računu.

„Dakle, postali smo svedoci kompletnog kolapsa sistema, koji nam je onemogućio da normalno funkcionišemo. U današnje vreme kada svi iščekujemo platu kako bismo namirili svoje brojne obaveze, jasno vam je da je ovakva situacija apsolutno neprihvatljiva“, navodi Jovana M.

BONUS VIDEO: Poskupljenja bankarskih usluga od avgusta – NBS ih pušta da rade šta hoće

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare