Foto:Đorđe Kostić / STARSPORT

Evroliga odala je još jedno priznanje marketingu Crvene zvezde koji se na kreativan način potrudio da navijače približi utakmicama koje igra kao domaćin.

Zbog pandemije koronavirusa publika ne može na utakmice, ali kad je već tako Zvezda se potrudila da svojoj armiji navijača omogući da koliko toliko doživi iskustvo mečeva u Evroligi.

Navijači putem videa mogu da prisustvuju konferencijama za štampu, a igračima i stručnom štabu se direktno prenose njihove poruke, pa je Evroliga ocenila da je Zvezda kreirala virtuelnu zajednicu koja umnogome pokazuje koliko su navijači verni, bilo to uživo ili preko video poruka.

Marketing Crvene zvezde je prošle sezone dobio nagradu „Silver devotion“ u konkurenciji 42 kluba.

„Korak po korak i sa dobrim planiranjem u prethodnih devet godina smo uspostavili vrlo jaku bazu navijača širom sveta i preko svih društvenih mreža. Ponosni smo na činjenicu da smo uspeli da promenimo način na koji razmišlja „običan“ navijač koji je jako bitan za svakodnevni život kluba“, kaže direktor marketinga Crvene zvezde Janko Stanković.

Navijači Crvene zvezde kupili su za tekuću sezonu preko 1.000 ulaznica, a projekcija njihovih slika i poruka na ekranima tokom utakmica govori koliko Zvezda ne može bez svojih navijača i obrnuto.

Sve poslate poruke direktno se pokazuju igračima i stručnom štabu, a oko 40 procenata vlasnika sezonskih karata učestvovalo je u slanju poruka.

Zvezda se tokom decembra meseca uključila i na Viber, a u planu su i video konferencije između igrača i navijača putem Fejsbuka i Instagrama, kao i kreiranje podkasta u kome će sa navijačima pričati bivši igrači.

„Situacija je teška globalno, a ovo su okolnosti u kojima moramo dati sve od sebe. U teškim situacijama naporan rad i kreativnost mogu doneti mnogo prednosti“, ocenio je Stanković.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare