Euroleague Fantasy Liga na sportskim sajtovima United Media završena je proglašenjem pobednika koji će prisustvovati Final Fouru u Berlinu, a ove godine svi rekordi Euroleague su oboreni kada je reč o ovom takmičenju.
Od ukupno 184.000 igrača iz celog sveta, čak 118.500 (64%) dolazi iz Srbije, Grčke, Hrvatske i Slovenije, gde je United Media organizovala i promovisala igru. U poređenju sa prošlom godinom, to predstavlja povećanje od 152% u broju igrača. Najviše igrača registrovano je u Srbiji, – neverovatnih 74,2 hiljade, sledi Grčka sa 27,3k igrača, Bosna i Hercegovina sa 9,5 hiljada, a potom Crna Gora, Hrvatska i Slovenija.
Ove sezone, prema zvaničnim rezultatima, registrovano je čak 305.000 timova, što predstavlja povećanje od 175% u poređenju sa prethodnom sezonom!
“Zahvaljujući dragocenoj podršci, ekspertizi i saradnji sa kompanijom United Media, uspeli smo da Euroleague Fantasy Challenge igru podignemo na viši nivo i zabeležimo rekordan rast u broju igrača i timova i istovremeno održimo poštovanje navijača širom košarkaškog sveta. Fantasy Challenge danas je najpopularniji digitalni proizvod Euroleague u smislu igre, angažovanja navijača i uvažavanja. Radujemo se nastavku saradnje sa United Mediom u narednoj sezoni i daljem širenju strasti za Euroleague Fantasy”, izjavio je Evan Planchon, direktor digitalnog marketinga Euroleague.
Ljubitelji košarke mogli su da igraju Fantasy na Sport Klub sajtovima u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, kao i na Nova Sports i Sportdog portalima u Grčkoj. Fantasy izazov je učesnicima dao priliku da testiraju svoje znanje o košarci i strategiji i istovremeno učestvuju u trci za vredne nagrade.
Svaki učesnik imao je virtuelni budžet za sastavljanje svoje ekipe. Osnovna pravila uključuju odabir četiri beka, četiri krila, dva centra i jednog trenera. Dodatno, mogli su izabrati maksimalno tri igrača iz istog kluba Euroleague. Uspeh u ovoj fantastičnoj igri zavisio je od statističkog učinka igrača u njihovom timu.
“Nakon našeg dugog i uspešnog rada za Euroleague na našim TV kanalima, naš digitalni i marketinški tim zaista je uživao u ovom projektu. United Media je srećna što je najvažnija medijska destinacija u zemljama sa tako velikim košarkaškim klubovima i najstrastvenijim navijačima u Evropi. Zahvaljujući našim partnerima u Euroleague i našem uredničkom i promo timu, odradili smo odličan posao ove sezone, ali ćemo težiti da budemo još bolji u narednoj”, rekao je Daniel Bukumirović, direktor digitalnog sadržaja UM-a.
United Media i Evroliga sarađuju već gotovo dve decenije, a prošle godine potpisan je novi višegodišnji ugovor kojim smo osigurali da gledaoci u zemljama jugoistočne Evrope prate Euroleague i Eurocup takmičenja na UM kanalima.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar