U bojkot za Srbiju Foto:Nemanja Jovanović/Nova.rs

Iako javnost nije u dovoljnoj meri upoznata sa aktivnostima opozicije koja zagovara kampanju bojkota, iz njihovih redova poručuju da je ona itekako vidljiva, te da se lideri stranaka i pokreta, koji ne učestvuju u izbornoj trci, svakodnevno nalaze na terenu i razgovaraju sa građanima.

Utisak kako je bojkot kampanja nevidljiva, nekoliko puta se u javnosti isticao kao najveći problem onih koji zagovaraju ovo ideju. Jedan od onih koji smatraju da je bojkot nevidljiv je i politikolog Nikola Parun, koji ističe da su aktivnosti stranaka nestrukturisane i nejasne.

„Opozicija koja se zalaže za bojkot ima svoje aktivnosti, obilaze gradove po Srbiji, ali sve to deluje stihijski i kao da ne mogu ni sami da se usaglase oko tempa kampanje. U tom smislu bih rekao da je ona suštinski nejasna“, navodi on.

Na naše pitanje kako da predstavnici opozicije učine vidljvijom svoje aktivnosti, Parun odgovara da je veoma teško to uraditi, jer je ideju bojkota teško odbraniti u postojećim okolnostima.

„Ne bih bio u koži odlučilaca. Mislim da je njima najvažnije da se organizuju za izborni dan, da dežuraju kod biračkih mesta i kontrolišu izlaznost. Glavno merilo uspeha njihove ideje biće broj izašlih na izbore, zato je važno da pronađu način kako da isprate to“, objašnjava on.

Borko Stefanović: Bojkot kampanja traje mesecima

Potrpedsednik Stranke slobode i pravde Borko Stefanović poručuje da kampanja bojkota traje već mesecima i da predstavnici opozicije već duže vreme obilaze gradove i opštine po Srbiji.

Foto:Vladislav Mitić/Nova.rs

„Druga je stvar to što se ne vidimo dovoljno u medijima. Mi smo svaki dan na terenu i razgovaramo sa građanima, a to će se i nastaviti. Obići ćemo sva mesta po Srbiji kao što smo to činili i pre koronavirusa“, rekao je on i dodao da se ne može reći da kampanja bojkota ne postoji zbog toga što se ne vidi na Radio televiziji Srbije i televiziji Pink.

„Aktivisti i lideri Saveza za Srbiju su po terenu i dele novine na pijacama, trgovima. Naše aktivnosti se mogu videti i na društvenim mrežama i brojnim portalima“.

Miroslav Aleksić: Svi danas pričaju o bojkotu

Potpredsednik Narodne stranke Miroslav Aleksić za Nova.rs navodi da se dokaz postojanja bojkot kampanje najviše ogleda u tome što je pomenuta tema više od godinu dana neprekidno prisutna u javnosti.

Foto: Nemanja Jovanović/Nova.rs

„To je najbolji dokaz za sve one koji misle da bojkot kampanja nije dovoljno vidljiva. To je glavna politička tema, a to vidite po tome što svi učesnici izbora vode ‘rat’ sa političkim organizacijama koje ne izlaze na izbore. Naša ideja je već dala ozbiljne rezultate. Vuk Jeremić i ja ćemo u utorak krenuti u šetnju Beogradom, gde ćemo deliti materijale i razgovarati sa građanima“, kazao je Aleksić.

On je dodao da Narodna stranka ima svoju agendu kampanje, te da njihovi predstavnici obilaze mesta širom zemlje.

„To nećemo raditi samo do 21. juna. Mi smo sada u kampanji za neke buduće izbore na kojima ćemo učestvovati i kad se stvore uslovi za neku koliko toliko pošteniju ‘utakmicu’. Dan predstojećih izbora za nas je samo usputna stanica. Mi smo u borbi već godinu dana i nastavljamo tu borbu još jače od 22. u ovom mesecu“, istakao je on.

Marija Janjušević: Dveri su svaki dan u kampanji

Potpredsednica Dveri Marija Janjušević, za naš portal je istakla da je taj pokret takođe svakodnevno u kampanji, te da će javnost o aktivnostima obaveštavati dva puta nedeljno na konferencijama za medije.

Foto:Nemanja Jovanović/Nova.rs

„Na terenu smo svakodnevno i informišemo građane o svim političkim aktuelnostima koji se odnose na opoziciju, ali im dajemo informacije o aferama ove vlasti putem novina koje im delimo“, kazala je ona, dodajući da su predstojeći izbori zdarvstveno nebezbedni.

„Naglašavamo važnost bojkota, jer su izbori nedemokratski i zdrastveno nebezbedni. Mi smo svesni da je Aleksandru Vučiću neophodan novi saziv parlamenta koji bi mu dao legitimitet da promeni Ustav i da se odrekne Kosova u ime svih nas“, napominje Janjušević.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram