Kako sedenje na podu može da koristi vašem telu

Zdravlje 16. sep. 202108:41
Podeli:
sedenje na podu
Foto: Chris Ryan / Caia Image / Profimedia

Ako mislite da nije bitno kako sedite, varate se - to u velikoj meri može da utiče na vaše telo.

Većina stručnjaka će reći da nije dobro da previše sedite u toku dana. Preterano sedenje može da prouzrokuje loše raspoloženje, ukočenost mišića i pogrbljenost, a može i da utiče na dužinu životnog veka, pišu na N1.

Istraživački novinar Dan Butner bavio se najdugovečnijim ljudima na svetu. Tako je intervjuisao i najstariju ženu na svetu koja je živela u Okinavi.

Pročitajte još:

„Lično sam se uverio da je sedela na podu. Dva dana sam proveo s tom 103-godišnjakinjom i ustajala je i sedala na pod između 30 i 40 puta, to je između 30 i 40 čučnjeva dnevno, zaključio je novinar.

Zašto je sedenje na podu bolje

Razlog je jednostavan. Kada sedite na podu, terate telo da radi više. Na taj način poboljšavate fleksibilnost mišića, a kako sedenje na podu nije najudobnije, češće ćete ustajati.

Ako sedite na podu, prilikom ustajanja ćete jače angažovati središnji deo trupa, a i poboljšaćete ravnotežu.

Osim toga, ako se sa lakoćom podižete i spuštate nazad na pod, bez preteranog oslanjanja na ruke, to znači da vam je telo u prilično dobrom stanju, piše Eat This.

Dobro je zapamtiti, ipak, da je važno kako ustajete dok sedite na podu – nemoje biti pogrbljeni.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

BONUS VIDEO: Šta nam se dešava dok spavamo

Komentari

Vaš komentar