Zima more Crna Gora
Foto:Ana Vušović Marković/Nova.rs

"Paprika turizam" dobija novi oblik.

Mnogo je bilo besa i neverice bilo na tragikomičan problem koji Grci imaju sa srpskim turistima, poznat i kao „paprika turizam“, ali novi trend kada su putovanja u pitanju zapravo deluje kao njegova malo modifikovana, ali potpuno legitimna verzija.

A sve zbog energetske krize koja potresa Evropu u susret neizvesnoj i hladnoj zimi. TU Magazin piše kako se region sada priprema za energetske turiste koji „poput ptica, migriraju na jug u toku hladnog zimskog perioda umesto da sredstva troše za grejanje svojih domova“.

Taj izraz odnosi se na putnike koji će zimu provesti u toplijim krajevima i jeftinijim zemljama kako bi uštedeli na računima. Naime, stanovnicima nekih evropskih zemalja će predstojeća zima kod kuće u najavi biti veći trošak nego da se na par meseci presele u toplije krajeve, koji izlaze na more i imaju povoljniju klimu.

Pročitajte još:

Ipak, za razliku od Srba koji u vansezonskim terminima troše grčku struju za pripremu zimnice, ove turiste ugostitelji željno iščekuju – specijalne ponude za njih spremaju hotelijeri u Grčkoj, Turskoj, Hrvatskoj i Crnoj Gori.

Kako mediji pišu, predstavnici crnogorskog turizma su najavili da pripremaju svoju ponudu koju će predstaviti na sajmu turizma u Londonu u novembru mesecu, a samo u Dubrovniku su spremni da ugoste i do 50.000 stranih turista, čiji bi boravak trajao cele zime.

Pročitajte još:

Jedna turistička agencija je čak otvoreno pokrenula marketinšku kampanju pod nazivom „The Heat Is On“ ističući kako je niska cena po danu za duži odmor jeftinija od grejanja.

***

Bonus video: Kupanje za Prvi maj u Budvi

Komentari

Svi komentari (0)