Foto: Filip Krainčanić/Nova.rs

Turizam i ugostiteljstvo su najviše stradali tokom pandemije koronavirusa, ali nije sve tako sivo. Turisti iz Severne Makedonije su ovih dana dobili posebnu priliku da obiđu Vranje, a poseta Lidlu je posebno istaknuta kao vrhunac aranžmana.

Na Tviteru je postala viralna ponuda turističke agencije „Joco tours“ iz Kumanova, koja nudi jednodnevni izlet do Vranja, sa posetom Lidlu.

*

U oglasu se navodi i da za putovanje ne treba PCR test, kao i da se u Lidl svraća posle 14 časova, pre povratka u Severnu Makedoniju u 17 časova.

Pročitajte još:

Jasno je zašto je oglas u trenutku odjeknuo na našim društvenim mrežama.

Iako je mnogima ova ponuda zazvučala kao parodija, zapravo i nije toliko smešna kad se setimo atmosfere koja je dočekala otvaranje ovog supermarketa u Srbiji, redova gladnih građana, tuče za piletinu i klipa zbog kojeg je preimenovan u „Lindu“, zahvaljujući jednoj baki koja je postala internet legenda.

Uostalom, setite se „prošetke“ i dok maštate o šoping turama kojima su svojevremeno agencije mamile naše turiste.

Očigledno se u doba pandemije turističke agencije svuda dovijaju kako da opstanu – pa je i Lidl dovoljno atraktivan nekima koji samo žele da odu na bilo kakav izlet, nakon meseci izolacije. A usput verovatno i pazare bar namirnice za tu nedelju.

Pročitajte još:

Vranje je lep grad koji svakako ima šta da ponudi – tu je autentična Baba Zlajina ulica sa muzej-kućom velikog pisca Bore Stankovića, zatim Narodni muzej u  zgradi salemluka Pašinog konaka sagrađenoj 1765. godine, Beli most koji je simbol grada, Krstata džamija i manastir Svetog Oca Nikolaja –  i naravno, vrhunska hrana.

***

Bonus video:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar