Turizam i ugostiteljstvo su najviše stradali tokom pandemije koronavirusa, ali nije sve tako sivo. Turisti iz Severne Makedonije su ovih dana dobili posebnu priliku da obiđu Vranje, a poseta Lidlu je posebno istaknuta kao vrhunac aranžmana.
Na Tviteru je postala viralna ponuda turističke agencije „Joco tours“ iz Kumanova, koja nudi jednodnevni izlet do Vranja, sa posetom Lidlu.
Turistička agencija iz Kumanova organizuje turu do Vranja sa eksluzivnom posetom Lidlu.
Ne, nije @njuznet pic.twitter.com/mv9mwUcuLi
— Dexi (@MalaVranjanka) January 23, 2021
*
Дошла маца на ПРОШЕТКУ pic.twitter.com/8ey6kL7h4N
— ВЕЛИЗАР (@nebuIoza) January 23, 2021
U oglasu se navodi i da za putovanje ne treba PCR test, kao i da se u Lidl svraća posle 14 časova, pre povratka u Severnu Makedoniju u 17 časova.
Jasno je zašto je oglas u trenutku odjeknuo na našim društvenim mrežama.
Iako je mnogima ova ponuda zazvučala kao parodija, zapravo i nije toliko smešna kad se setimo atmosfere koja je dočekala otvaranje ovog supermarketa u Srbiji, redova gladnih građana, tuče za piletinu i klipa zbog kojeg je preimenovan u „Lindu“, zahvaljujući jednoj baki koja je postala internet legenda.
Uostalom, setite se „prošetke“ i dok maštate o šoping turama kojima su svojevremeno agencije mamile naše turiste.
Očigledno se u doba pandemije turističke agencije svuda dovijaju kako da opstanu – pa je i Lidl dovoljno atraktivan nekima koji samo žele da odu na bilo kakav izlet, nakon meseci izolacije. A usput verovatno i pazare bar namirnice za tu nedelju.
Vranje je lep grad koji svakako ima šta da ponudi – tu je autentična Baba Zlajina ulica sa muzej-kućom velikog pisca Bore Stankovića, zatim Narodni muzej u zgradi salemluka Pašinog konaka sagrađenoj 1765. godine, Beli most koji je simbol grada, Krstata džamija i manastir Svetog Oca Nikolaja – i naravno, vrhunska hrana.
***
Bonus video:
Pratite nas i na društvenim mrežama: