Flixbus
Flixbus - ilustracija; Foto: GoneWithTheWind / Alamy / Alamy / Profimedia

Putnici koji su preksinoć krenuli na hrvatsko primorje Flixbusom preživeli su noćnu moru u kojoj im je poručeno da se "snađu sami", a oni koji su juče planirali povratak bukvalno su ostali na ulici.

„Ćerka mi je sinoć, u 21.45h, iz Beograda krenula za Pulu FlixBusom, da bi im se nedaleko od Rijeke, nešto iza 10h a usred nedođije na autoputu (benzinske pumpe ni na vidiku), pokvario autobus. I čak bi se i sam kvar autobusa mogao nekako “progutati” (jbg, dešava se) da putnici satima nisu mogli da dobiju informaciju šta i kako dalje – te doći će zamenski bus, te neće doći, te predlog vozača da putnici skupe 300 eu za prevoz drugim vozilom do destinacije, da bi im na kraju, oko 16h, bilo rečeno da se o svom trošku snađu za prevoz do Rijeke, gde će ih čekati prevoz do željene destinacije, tj. Pule. Da skratim – umesto u planiranih 8.30h, dete mi je u Pulu stiglo nešto pre 20h – dakle, sa skoro 12-časovnim zakašnjenjem, skoro pa 24 sata od polaska iz Beograda. Prvi dan letovanja (plaćenog, jašta) – propao. Dakle, nikad više, ali NIKAD VIŠE FlixBusom – neprofesionalnost im je zaprešašćujuća. A evo, u međuvremenu saznah da su grupu putnika koja je večeras trebalo iz Rijeke da krene za Beograd ispalili par sati pred put, bez davanja ikakvog alternativnog rešenja – bukvalno su ljudi ostavljeni na ulici“, podelila je novinarka Anne Marie Alves-Ćurčić na svojoj Facebook stranici, na šta su se nadovezali komentari drugih nezadovoljnih putnika.

#onokad se osuješ po licu od stresa – dakle, ćerka mi je sinoć, u 21.45h, iz Beograda krenula za Pulu FlixBusom, da bi…

Posted by Anne Marie Alves-Curcic on Sunday, July 25, 2021

„Bukvalno su bili ostavljeni nasred autoputa, da se sami snađu do Rijeke. Jezivo loše iskustvo. Nemate koga da zovete, telefon koji je dat na sajtu nije u funkciji, a kad im pišete dobijete generičku poruku da budete strpljivi. Čak nisu javili agenciji preko koje smo uzeli karte da se autobus pokvario, vlasnica agencije je to od mene saznala“, kaže Anne Marie Alves-Ćurčić za Nova.rs.

S druge strane, putnici koji su planirali sinoć da istim prevozom krenu ka Srbiji obavešteni su o otkazivanju samo nekoliko sati ranije, a bez ikakvog ponuđenog rešenja, mnogi nisu uspeli da se organizuju za smeštaj.

Pročitajte još:

„Flixbus se pokvario na putu za Pulu i tako ostavili putnike bez ikakve pomoći na putu, tražili im pare da iznajme drugi bus, na kraju su taksijem išli dalje za ogromne pare i upropastili im prvi dan odmora. Trebalo je da se vratim tim busom i samo su prekasno poslali nekoliko sati pred polazak da je otkazan bez ikakve zamene i nadoknade, pomoći oko smeštaja, kupovine nove karte i slično. Ljudi došli na bus i sad spavaju po ulici s decom“, priča nam Ivan Tobić i deli poruke koje su putnici dobili juče od Flixbusa.

Izvor: Privatna arhiva

 

„Bus je trebalo da krene u 20 iz Pule. Znači imaš manje od dva sata. A znali su da je pokvaren od jutra, nisu obezbedili drugi, niti javili blagovremeno. Mi smo bili kod njihovog predstavnika u Rijeci i ništa nisu hteli da nam pomognu, sem da uzmemo drugi polazak ili možda vrate novac, ali ne znaju kad. Na kraju smo se nekako snašli i došli do Rume, pa iz Rume taksi. Da su nam bar javili na vreme da ne krećemo trajektom sa otoka… I to im nije prvi put da tako rade, reklamiraju se kao najpovoljniji i najudobniji, a neverovatno su neozbilni. Imaš još na netu svedočenja ove golgote“, kaže Ivan Tobić.

Izvor: Privatna arhiva

*

Izvor: Privatna arhiva

Pokušali smo da kontaktiramo nekoga iz srpskog predstavništva Flixbusa na broj dat na sajtu, ali nije dostupan. Na sajtu i dalje stoji da putnici imaju pravo na pomoć u slučaju otkazivanja vožnje.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare