jutarnje navike
Foto: Yevgen Timashov / ImageSource / Profimedia

Mnogima od nas ponekad teško pada da ujutru ustanemo i započnemo svoju dnevnu rutinu. Jedva imamo snage da pritisnemo „snooze“ na telefonu i vratimo se spavanju, a kada se ponovo probudimo, još smo zlovoljniji nego ranije. Postavlja se pitanje kako da izađemo iz ovog začaranog kruga i započnemo dan puni optimizma i motivacije.

Psihološkinja Kristen Fuler predlaže da probate neku od sledećih pet petominutnih jutarnjih navika kako biste odmah po ustajanju bili fokusiraniji i spremni za sve što vas čeka u narednim satima, pišu na sajtu City Magazine.

Istežite se

Bilo da se istežete na krevetu ili prostirci za jogu, imaćete koristi od ove aktivnosti u jutarnjim časovima. Izdvojte pet minuta iz svog rasporeda, zatvorite oči, dišite duboko i probudite svoje telo istezanjem.

Produžite vreme ispod tuša

Često nam se dešava da zbrzamo jutarnje tuširanje, misleći da ćemo tako uštedeti dragoceno vreme, koje može bolje biti iskorišćeno za druge stvari. To je greška. Dovoljno je samo da period ispod tuša produžimo za pet minuta i već ćemo se osećati bolje kada napustimo kupatilo. Iskoristite te dodatne trenutke pod tušem da uživate što više moguće i ne razmišljajte o obavezama koje vas očekuju.

Izađite napolje

Ako živite u kuću, obavezno provedite malo vremena u dvorištu pre odlaska na posao. Tu možete ispiti svoju jutarnju kafu ili se prošetati dok se ne razbudite. U slučaju da živite u stanu, takođe vam predlažemo da bar na pet minuta izađete napolje. Možete iskoristiti ovo vreme da svratite do svoje lokalne pekare ili prodavnice i kupite doručak, a možete se i samo prošetati bez nekog konkretnog cilja.

Pročitajte još:

Slušajte muziku

Koliko god da ste u gužvi kada ustanete, pronađite vremena da na miru preslušate svoju omiljenu pesmu ili bar onu koju volite da pustite ujutru jer muzika je višestruko korisna po nas.

Uživajte u hrani

Ponekad toliko žurimo ujutru da sve stignemo, da jedva uzmemo tri zalogaja doručka, pokupimo kafu za poneti i uputimo se ka poslu ili školi. Ovakav brz način života nije dobar ni za naše fizičko ni za mentalno zdravlje. Doručak uvek treba jesti za stolom, a preporuka je i da se potrudimo da što više uživamo u svakom zalogaju. To nam neće oduzeti baš toliko vremena, a sigurno će nam omogućiti da dan započnemo opušteniji i fokusiraniji na ono što je važno.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

BONUS VIDEO: Šta nam se dešava dok spavamo

Komentari

Svi komentari (0)