Srbi su s ushićenjem dočekali "praznik" najavljen nam kao Crni petak, a na mrežama su uglavnom složni: I crnje je nego što smo mislili.
Crni petak, a plata već potrošena, stanje na računi još crnje, a sa svih strana „vrište“ specijalni popusti i akcije.
Stavili "Crni petak"na kraj meseca kada sam platu potrošio.?
— Srki Baća (@BacaSrki) November 26, 2021
*
Danas crni petak, moje stanje na racunu jos crnje
— Samo_Alex (@alekses19) November 26, 2021
Ipak, neki Tviteraši objasniće im da zapravo ništa ne propuštaju.
Bilo je onih koji su unapred osmislili „sačekušu“ – proverili cene određenih proizvoda i čekali da vide kako će biti promenjene u sklopu Black Friday akcije, kad im je nalepljena etiketa koja upućuje na veliki popust koji ne treba propustiti.
„Samo želim da kažem da sam gledao nekih godinu dana SSD da kupim koji je koštao 18999 i onda sam odlučio da sačekam crni petak da bi ga za crni petak stavili na popust od 40% i cena mu opet 18999“, podelio je jedan Tviteraš.
Ispostavilo se da su neke cene na Crni petak osvanule i više nego nekoliko dana ranije.
sestra našla neki tv u gigatronu, fotkala cenu 18. oktobra i čekala danas da vidi koliko će biti snižen
pre crnog petka vs na crni petak
ja sam mislio da za crni petak padaju cene pic.twitter.com/72O08xK4ln— umetničko ime (@NaopakSasvim) November 26, 2021
*
Malopre bio dokon pa pogledah cene za tzv. Crni petak kod nas. Nije samo petak, nego cela crna sedmica, al cene iste kao i pre i posle
— Zlobroćudni Zmaj (@ZlobrocudniZmaj) November 22, 2021
*
PAŽNJA!
Black Friday može biti neviđena navlakuša. Na mom omiljenom sajtu odabrala sam neke stvari i čekala "Crni petak" da ih poručim. A oni ih, u odnosu na pre samo tri dana, juče duplo poskupili, pa ih danas snizili 80%. E, hvala im do neba za toliku darežljivost!— Vera Marjan?vić (@VeraMarjanovic) November 26, 2021
*
Crni petak u Srbiji : to je ono kad podignete cene za 30% nekoliko dana pre, a onda objavite popust od 20 – 30 % za određene artikle .
Crni petak je dan za popuste od 70 do 90 % na sve da bi se rasprodalo .— Jekapenzionerka (@jekapenzionerka) November 24, 2021
Ta „prevara“ ne važi naravno za sve akcije, ali treba biti oprezan.
Najvažnije je da ne gledamo procenat sniženja i da nam to ne bude prva linija odabira za kupovinu tokom sezonskih rasprodaja, to više nije bitno kod nas. To je i dalje bitno u zemljama gde se poštuju određena pravila i gde se poštuju potrošači, rekao je za Infobiz Zoran Nikolić iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije.
„Kada pogledamo sve te cene – nevazano za poskovid eru i eventualnu nadoknadu gubitaka trgovaca, najvažnije je da ne gledamo da li je nešto sniženo 50 ili 70 odsto, već isključivo koliko to sada košta, koliko košta u trenutku kupovine i da li nam je to baš neophodno“, savetuje Nikolić.
***
Bonus video: Crni petak u Ušću
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare