znojenje
Foto: Jens Rother / Alamy / Alamy / Profimedia

Već je uvrežena teorija da muškarci razvijaju veću toplotu na površini tela od žena. Neka istraživanja su zaključila da se oni više znoje u odnosu na žene.

Noćno znojenje može da bude poseban problem, a dobra vest je da može da bude rešiv za većinu muškaraca, u slučajevima kad se ne radi o nekom zdravstvenom stanju koji ga uzrokuje, piše Men’s Health, a prenosi N1.

Kako muškarci mogu da smanje svoje noćno znojenje?

Temperatura u spavaćoj sobi: stručnjaci kažu da je optimalna sobna temperatura za spavanje između 18 i 22 stepena.

Vežbanje: ako ste nedavno započeli program vežbanja, pregledajte ga sa zdravstvenim radnikom. Moguće je da je vaše noćno znojenje posledica preteranog treninga.

Pročitajte još:

Stvari koje bi trebalo izbegavati: Izbegavajte okidače za znojenje kao što su vruć tuš, kofein, čokolada, alkohol i začinjena hrana.

Opustite se pre spavanja: Tehnike opuštanja, kao što su meditacija i duboko disanje, dobro su prihvaćeni alati za smanjenje jednih od najčešćih uzroka noćnog znojenja, a to su teskoba i stres.

Dnevne navike i rutine: uspostavljanje navika kao što je svakodnevno tuširanje, često menjanje čarapa i obezbeđivanje suvih stopala može da smanji telesnu temperaturu. To smanjuje mogućnost noćnog znojenja.

BONUS VIDEO: Šta nam se dešava dok spavamo

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram

Komentari

Svi komentari (0)