Foto: Shutterstock

Verovatno bi odmah trebalo da kažemo da je odgovor pozitivan i da završimo sa tekstom, ali pre toga treba ovu činjenicu i obrazložiti, naročito jer je potrebno uzeti u obzir novo, digitalizovano doba.

Dakle, koji je vaš dominantan način informisanja? Sasvim je u redu i vrlo je verovatno da su to društvene mreže i, još opštije, internet. Tu i tamo to može da bude i televizija ili radio ali poenta je jasna – naginjete ka nešto savremenijem dolaženju do važnih informacija.

Ipak, i dalje se nije našao izvor toliko jak da u potpunosti zameni štampani reklamni materijal jer, koliko god mislili suprotno, bilbordi, plakati, flajeri i slične verzije reklama i dalje, makar i na podsvesnom nivou, ostavljaju veliki i jak utisak na nas. Važno je samo znati kako treba da pristupite njihovom kreiranju i, uopšte, osmišljavanju akcije kojom ćete privući svoju ciljnu grupu. Osim toga, ovakav reklamni materijal može da predstavlja poklon što je ipak mala, ali značajna prednost u odnosu na digitalno oglašavanje.

Pročitajte još:

Važno je napomenuti da tradicionalni, štampani reklamni materijal ipak ima svoju ciljnu grupu – on mahom “gađa” starije i ljude koji nisu toliko naklonjeni digitalnim novotarijama, ali naravno da ćete njime dotaći i mlađu ciljnu grupu ukoliko umete da im pogodite “slabu tačku”. Zato možemo da zaključimo da štampani reklamni materijal dolazi do većeg broja ljudi što je ipak važan podatak u korist ovog načina oglašavanja.

Reklamni materijal, dakle, ne mora da daje samo informaciju o vašem poslovanju iako mu to i jeste primarna namena. On može da komunicira i razne akcije i pogodnosti koje će kupac ili korisnik ostvariti samo uz pomoć tog reklamnog materijala. Na ovaj način ćete ostvariti trajniju i jaču vezu sa svojom ciljnom grupom, a to je nešto čime digitalno doba ne može da se pohvali – u obilju informacija kroz koje skrolujemo, mnoge od njih se prosto zaborave.

Pokušajte i videćete! U reklamni materijal zaista vredi uložiti.

Koje vrste štampanih reklamnih materijala su i dalje popularne

Kako ne biste lutali, predlažemo vam nekoliko vrsta štampanog reklamnog materijala koje možete upotrebiti kako biste iskomunicirali svoje usluge, ali i ideje za unapređenje biznisa.

Flajeri

Na prvom mestu, tu su stari dobri flajeri – frajeri tradicionalnog oglašavanja! Šalu na stranu, vaš flajer će završiti u smeću ukoliko ga ne upotrebite na pravi način. Pored upadljivog dizajna i male količine ključnih informacija, savetujemo vam da pripremite i sitne poklone ili pak dobre popuste kako biste naveli prolaznike da zadrže vaš flajer, kasnije ga još jednom pogledaju, a potom i iskoriste. Sprovodite ovakve akcije s vremena na vreme i testirajte da li ima rezultata – verujemo da ćete biti prijatno iznenađeni!

Pročitajte još:

Kalendari

Verovali ili ne, čak i u digitalno doba, kalendari su i dalje rado viđen detalj na zidu ili stolu, sve zavisi od toga da li ste odabrali klasičan zidni kalendar ili pak stoni kalendar. Nemojte preterivati sa brendingom – suptilno isticanje logotipa vašeg biznisa biće dovoljno, ali važno je pružiti dodatnu vrednost ovakvom reklamnom materijalu. Iako kalendari mogu da budu poklon sam po sebi, naročito ukoliko su estetski prijemčivi, ne bi bilo loše da ih dodatno obogatite nekim sitnim vaučerima za svaki mesec, lepim fotografijama, motivacionim porukama ili pak malim zadacima čije rešenje će doneti simpatičan poklon. Da, nažalost, poenta jeste u onome što će vaši korisnici dobiti za džabe. Ali, smatrajte to svojom prednošću u odnosu na konkurenciju i načinom da izgradite odnos sa njima. Dakle, ovako osmišljeni kalendari mogu da budu sjajan poklon i još sjajniji reklamni materijal.

Vizit karte

Na kraju, vizit karte možda ne spadaju u klasičan reklamni materijal ali i dalje mogu na fin način da predstave vaše poslovanje. Njima nećete pokloniti ništa, ali lepo dizajnirane vizit karte ostaviće utisak profesionalnog pristupa i obraćanja pažnje na sitnice. Ljudima kojima su detalji, estetika i profesionalnost na prvom mestu, ceniće informacije date na ovaj način i rado će sačuvati vaš kontakt. Ipak, nemojte bacati bisere pred svinje – budite mudri i pazite kome dajete svoje vizit karte jer ih neće svako posmatrati na taj način.

 

***

Bonus video: Reciklaža, razvrstavanje kućnog otpada

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar