Miloš Timotijević: Najzad igram sa Hanom Selimović

Kultura 21. apr. 202115:16 > 12:51
Podeli:
Predstava 64
Hana Selimović i Miloš Timotijević, Generalna proba predstave 64 u Ateljeu 212. Foto: Boško Đorđević

Uskočio sam u predstavu pre deset dana umesto kolege Bojana Žirovića, koji se oporavlja od koronavirusa. Dao sam sve od sebe da bude kako je rediteljka zamislila a publika će dati sud, kaže za Nova.rs glumac Miloš Timotijević uoči večerašnje premijere komada „64“ Tene Štivičić u režiji Alise Stojanović u Ateljeu 212.

Reč je o praizvedbi komada koji razotkriva intimu savremenog bračnog para koji se lomi pod teretom očekivanja. Onih sopstvenih, izneverenih, međusobnih i onih koje im nameće društvo.

Predstava 64
Milo[ Timotijević Hana Selimović. Generalna proba predstave 64 u Ateljeu 212, Foto: Boško Đorđević
Radnja prati bračni par, Evu i Danijela, koji su na pragu četrdesetih i trebalo bi da su situirani, stabilni i ostvareni, konačno spremni da zasnuju porodicu. Ali, na svim životnim planovima nagrizaju ih emotivne, finansijske i egzistencijalne nesigurnosti. Činjenica da ne uspevaju da naprave dete i da moraju da se upuste u proces vantelesne oplodnje, primoravaju ih da preispitaju i svoju vezu i sebe same i sva svoja uverenja.

– Tekst Tene Štivičić bavi se jednom veoma aktuelnom temom u današnje vreme a to je vantelesna oplodnja, kojom treba da se bavimo ne samo u teatru nego i u medijima. Tena je ubola u srž problema, šta se sve dešava u tom procesu i uspela je da dočara tu problematiku – priča Timotijević, koji igra Danijela a Hana Selimović njegovu suprugu Evu.

Predstava 64
Hana Selimović i Miloš Timotijević, Generalna proba predstave 64 u Ateljeu 212. Foto: Boško Đorđević

Timotijević ističe da je tema komada ozbiljna, mučna, napeta, ali i duhovita.

– To je lepota i dubina ove drame, što se kroz jednu jednostavnu duhovitost prikazuje ovako jedna bolna tema.

Posebno ga raduje, kako kaže, što će na sceni prvi put biti sa Hanom Selimović koja mu je direktna partnerka.

– Ona je moj divni prijatelj, fantastična glumica i drago mi je što najzad radim sa njom i to baš u ovoj kući i u Alisinoj režiji – kaže Miloš i podseća da je u Ateljeu 212 debitovao u predstavi „Dokle?“ u režiji Alise Stojanović.

Otkada je pandemija koronavirusa Timotijević je snimio čak tri serije – „Aleksandar od Jugoslavije“ Zdravka Šotre gde tumači princa Đorđa Karađorđevića, „Porodicu“ Bojana Vuletića gde igra Bogoljuba Bjelicu i „Pevačicu“ reditelja Miloša Kodema čije se emitovanje očekuje. Sprema se za nastavak „Bese“, igra u ostvarenju „Nebesa“ Srđana Dragojevića, upravo je završio snimanje filma „Trag divljači“ Nenada Pavlovića. U Bitef teatru je nedavno imao premijeru komada „Seks-umetnost-komunizam“…

Miloš Timotijević Foto: Ivan Dinić/Nova S

– Mora da se radi, ja sam frilenser a to nije lako. Nije to bila moja želja nego su takve bile mogućnosti odnosno nisam imao alternativu a država od mene traži da budem preduzetnik. Dokle god čovek radi može nekako da se snađe u tom statusu. U stvari, ne da može, nego mora – objašnjava Timotijević, koji veoma vodi računa o svom zdravlju pa se odmah odazvao na vakcinaciju protiv koronavirusa.

– Vakcinisao sam se i revakcinisao, nosim masku uredno, održavam imunitet na visokom nivou.

Sada je fokusiran na premijeru predstave „64“ za koju veruje da će biti jedna od onih za koju se traži karta više.

– Taj osećaj razmene energije sa publikom je najveće zadovoljstvo u našem poslu. To je ono što je najbitnije u pozorištu i našoj profesiji. I mi i publika se radujemo što i u ovakvim okolnostima pozorišta rade, to se oseća – rekao je Miloš Timotijević.

Hana Selimović: I muškarci su pod ogromnim pritiscima

Hana Selimović je za N1 rekla da je cela priča o vantelesnoj oplodnji kojom se bavi komad „64“ samo lakmus papir preko koga se razotkrivaju različite pozicije pritisaka u savremenom društvu.

„Ti pritisci su raznorodni i dolaze sa različitih strana, što iz širih društvenih okolnosti, što iz nekog intimnijeg okruženja, što iz nas samih“, rekla je Selimović i dodala: „Šta je norma koja se očekuje od ljudi u određenim godinama, šta su određene godine, kada se za ženu počinje govoriti da je sredovečna, da li je u redu odlučiti se i na to da možda ne želis da imaš decu u ovom času, da možda nisi spreman“.

Predstava 64
Hana Selimović. Generalna proba predstave 64 u Ateljeu 212 Foto: Boško Đorđević

Ona je ocenila da podležemo tim pritiscima, jer bez obzira na naše progresivne stavove, živimo u dosta tabuiziranom društvu i pritisci su gotovo nasleđena stvar, iako ih nismo osvestili, oni rade bez da ih imenujemo i shvatimo da se to događa.

Zato je, kaže Selimović, jako važno govoriti o ženskoj poziciji, koja je na mnogo načina ranjiva dugi niz godina i nikako da se desi da razgovori koji se tiču žene postanu nešto normalno i svakodnevno, ali da je jako složeno i biti muškarac danas.

„I oni su pod ogromnim pritiscima, da zadrže poziciju u kojoj treba biti muškarac“, zaključila je Hana.

U predstavi „64“, osim Hane i Miloša, igraju Jelena Đokić, Vladica Milosavljević, Branislav Zeremski, Ivan Jevtović, Vladislav Mihailović i Denis Murić.

Scenograf je Darko Nedeljković, kostimografkinja JelisavetaTatić-Čuturilo, a kompozitor Ivan Brkljačić.

Komentari

Vaš komentar