Jelena Jovičić, glumica koja je otvoreno progovorila o tome sa kakvim problemima se suočavaju glumci Pozorišta na Terazijama, stojećim ovacijama je pozdravljena je na kraju večerašnjeg izvođenja mjuzikla “Mama mia!” na Tašmajdanu.
Predstavom „Mama mia!“ pred više stotina gledalaca otvorena je večeras letnja pozorišna scena na stadionu Tašmajdan. Bilo je neizvesno da li će ovaj mjuzikl biti odigran zbog situacije sa koronavirusom. Jelena Jovičić, koja igra noseću ulogu Done, rekla je ranije danas za Nova.rs da je ansambl uputio dopis upravniku Pozorišta na Terazijama Aleksandru Đaji sa molbom da se igranje predstave odloži zbog postojećeg rizika, s obzirom na to da su članice baleta bile prethodno u kontaktu s teniserima u jednom klubu, učesnicima „Adria tura“ kod kojih je potvrđen kovid-19. Đaja je odgovorio da su članice baleta testirane i da su sve imale negativne nalaze.
Publika željna pozorišta i dobrog mesta na stolicama na rasklapanje u parteru počela je da se okuplja već sat pre zakazanog početka predstave.
Na ulazu s jedne strane štand sa maskama i porukom „ponašajte se odgovorno“, a sa druge promotivni štand sa ciderom.
„Poštovana publiko, poštujte mere zaštite, nosite maske i držite fizičku distancu“, poručio je glas sa razglasa. Maske većina posetilaca nije nosila, a i fizička distanca, stiče se utisak, nije baš poštovana.
Maske su nosili članovi orkestra pod binom i pred dirigentkinjom Vesnom Šouc, momci u crnoj odeći koji su se pojavljivali na bini između scena da bi premeštali delove scenografije i Dragan Vujić Vujke u ulozi Harija, jednog od trojice mogućih očeva Donine ćerke Sofi (u tumačenju Milene Živanović). Sa bine će se, još negde na početku, u jednoj replici čuti da su Sofi i njen verenik Skaj (Žarko Stepanović) u „ljubavi u doba korone“, a ona će mu nešto kasnije poprskati i ruke dezinfekcionim sredstvom. Toliko o koroni, a stres u ansamblu zbog virusa, ako ga je bilo, nije se dao videti na sceni.
Glumci, pomognuti članovima baleta i horom, uspeli su da prenesu publiku na malecko ostrvo u Grčkoj, gde se odvija priča o samohranoj vlasnici taverne Doni čija ćerka zakazuje venčanje, a na njega poziva nekadašnje ljubavnike svoje majke u nadi da je neko od njih njen otac…
Dijalozi su se u parteru čuli odlično, ali na rubovima tribina naspram bine isprva bili teže razumljivi zbog eha iz zvučnika, ali je ta „dečja bolest“ manifestacija na otvorenom u drugom delu predstave prevaziđena.
Songove grupe ABBA publika je prepoznavala i pevušila, a svaki song i plesnu tačku nagrađivala je aplauzom. Mjuzikl je, može se reći, dobro odabran za scenu na Tašmajdanu, jer bi igranje kamernijih predstava bez video-bimova bilo izuzetno zahtevno i za izvođače i za publiku.
Ansambl predvođen temperamentnom Jelenom Jovičić odlično je izneo predstavu, uspevajući da izmami i smeh publike u ležernom dres kodu i mnoge navede da pevaju sa njima. Atmosfera je, u neku ruku, delovala letnje festivalski.
Mjuzikl dug više od dva i po sata sa pauzom završen je nešto pre ponoći. Završna scena venčanja sa više od 30 glumaca i plesača zaključena je dugim, stajaćim aplauzom i ovacijama.
„Melem za dušu“, čuo se komentar jedne starije sugrađanke koja je s prijateljicom došla na predstavu. Njeno zadovoljstvo delila je, reklo bi se, većina nasmejane publike u kojoj je bilo pripadnika svih generacija, parova, celih porodica… Bilo je, međutim, i drugačijih komentara.
Vesic se hvali na FB povratkom pozorišta.. Taš..
Ja se nerviram…
Inace.. Fina gužva..za održavanje distance.. BTW.. Narodni muzej prodaje tamo maske za 200 din..
I tako.. Dok se neke kolege raduju ima i pametnih.. Marko Janketic.. pic.twitter.com/CNVF5IbCBN— Suzana Ilievska (@SuzanaIlievska) June 25, 2020
Mjuzikl „Mama mia!“ najavljen je i za večeras na Tašmajdanu.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare