Foto: United Group

United Grupa, vodeća telekomunikaciona i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, nastavlja sa investicijama i zajedno sa međunarodnom medijskom kompanijom Viasat World investirala je 6,7 miliona funti u globalnu umetničku striming platformu Marquee TV, dostupnu u preko 100 zemalja.

United Grupa, u okviru koje u Srbiji posluju kompanije SBB i njeni servisi EON i Total TV, a medijske sadržaje objavljuju televizije i portali N1, Nova S i Sport Klub, saopštila je danas da je investirala u „Netfliks za umetnost“ sa najbogatijom ponudom baleta, opere, pozorišnih predstava, klasične muzike i dokumentarnih filmova.

Marquee TV samo u sezoni jesen/zima 2021 prikazuje preko 50 novih predstava sa vodećim svetskim orkestrima, operskim i plesnim trupama, najtalentovanijim izvođačima, uključujući i ekskluzivne filmove i ulaznice za koncerte zahvaljujući dugogodišnjem partnerstvu sa Londonskom filharmonijom, Škotskim baletom i Festivalom plesnog filma u San Francisku. Tu su i ekskluzivni sadržaji poput Teatro alla Scala i Teatro Real, kao i brojne kolekcije Australijske opere i baleta.

„Oduševljeni smo što su ne jedan, već dva briljantna strateška investitora, uložili u našu platformu. United Grupa i Viasat World su kompanije koje razumeju šta je potrebno za uspeh na današnjem tržištu digitalnih medija. Uz njihovu podršku, uveren sam da, možemo da ubrzamo našu viziju da približimo neverovatan dar umetnika online publici širom sveta“, rekao je suosnivač i izvršni direktor Marquee TV, Simon Walker.

Marquee TV se za vreme pandemije profilisala kao must-have aplikacija za ljubitelje kulture i partner umetničkim organizacijama. Istraživanja pokazuju da je 60% publike steklo naviku da gleda predstave online, a iako su pozorišta sada otvorena njih 90% je zadržalo naviku.

„Umetnost i kultura stvaraju izuzetne globalne sadržaje, a Marquee TV je izgradio brend koji može iskoristiti ovu priliku na svakom većem tržištu. Zadovoljstvo nam je što sarađujemo sa Sajmonom i njegovim timom, kako bismo i publici ponudli dodatu vrednost jer do sada umetničkoj publici nije poklanjano dovoljno pažnje”, rekla je Victoriya Boklag, izvršna direktorka United Grupe.

Specijalizovane striming platforme u poslednje dve godine porasle su duplo brže od masovnih, a s obzirom na to da se prognozira da će striming servisi na tržištu zaraditi 100 milijardi funti do 2025. godine i da umetnički sektor tek počinje svoju digitalnu tranziciju, Marquee TV je savršeno pozicioniran sa oba aspekta.

Marquee TV pokrenut 2018. godine danas je dostupan kao mobilna aplikacija i na vodećim svetskim TV platformama, uz misiju da poveže publiku iz celog sveta sa umetnošću i kulturom gde god da se nalazile i kako god žele da u njoj uživaju.
Nova investicija treba da omogući uvođenje Marquee TV na nova tržišta, nove funkcionalnosti i još bolju ponudu originalnog i ekskluzivnog sadržaja, naročito onih koji podržavaju najupečatljivije nove talente kao vrhunski saveznik umetnosti.

O kompaniji United Group:

United Grupa sa sedištem u Holandiji, u okviru kog posluju kompanije SBB i njeni servisi EON i Total TV a medijski sadržaj emituju televizije i portali N1, Nova S i Sport Klub, vodeći je telekomunikacioni i medijski operator u Jugoistočnoj Evropi. Kompanija posluje u osam zemalja, ima približno 11 miliona korisnika, skoro 14.500 zaposlenih i godišnje prihode od oko 2 milijarde evra. United Grupa ima najširu pokrivenost mrežom u regionu i nudi korisnicima najatraktivniji izbor TV sadržaja iz celog sveta. Značajna ulaganja u digitalnu infrastrukturu, medijski sadržaj i tehnologiju, osiguravaju izvrsnost proizvoda i usluga koje pruža korisnicima. United Grupa je od marta 2019. godine u većinskom vlasništvu BC Partners, jedne od najvećih investicionih kompanija u svetu.

Bonus video: Ksenija Bulatović DIREKTORKA PRODAJE SBB

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare