WhatsApp
Foto: SOEREN STACHE / AFP / Profimedia

Fejsbuk se nalazi u procesu kontrole štete i spasavanja ugleda WhatsApp-a koji je znatno narušen nakon što su prošli mesec najavili promene uslova korišćenja s kojima su korisnicima dali ultimatum - ili odmah pristanite na promene ili prestanite da koristite WhatsApp.

Vrlo su površno objasnili šta sve ažuriranje uslova korišćenja obuhvata, pa su korisnici stekli utisak da je reč o novom velikom udaru na privatnost od strane Fejsbuka – koji bi, pomislili su neki, mogao da se dokopa njihovih privatnih poruka.

WhatsApp je zbog novih pravila korišćenja za mesec dana ostao bez miliona korisnika. Oni su tada pokazali palac dole Zakerbergu, pa su se okrenuli alternativama poput Telegrama i Signala, a odeljenje odnosa s javnošću Fejsbuka moralo je da radi prekovremeno kako bi objasnili da te promene nisu tako strašne za korisnike, prenosi Zimo.

Zato su odložili stupanje na snagu ažuriranih uslova korišćenja, pa bi umesto kako su planirali u februaru, nova pravila trebalo da stupe na snagu tokom maja.

Na zvaničnom blogu sada su potvrdili da nastavljaju sa zacrtanim promenama, ali odlučili su da budu transparentniji u komunikaciji s korisnicima – pa će im dati puno više informacija oko noviteta koji ih očekuju.

Pročitajte još:

Tako će se korisnicima WhatsAppa tokom sledećih nedelja pojaviti obaveštenja s detaljnim pojašnjenjem promena pravila, a to se naročito odnosi na sve one detalje za koje korisnici smatraju da bi se njima kršila njihova privatnost.

„Vremenom ćemo podsećati ljude da isprate nova pravila i prihvate promene kako bi nastavili da koriste WhatsApp“, objavili su iz kompanije.

Pred korisnicima je nešto manje od tri meseca, odnosno do 15. maja kako bi prihvatili te promene – jer tada bi nova pravila trebalo da stupe na snagu. Hoće li zbog toga još više korisnika napustiti WhatsApp i odlučiti da ga zamene s Telegramom i Signalom, saznaćemo, ali ovaj put bar komunikacija iz Fejsbuka ne zvuči kao ucena.

***

Bonus video:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare