Jutjub, YouTube, trending lista
Foto: Shutterstock/PixieMe

"Jutjub" tiho implementira novi format reklama počevši od septembra 2022.

Korisnici koji nisu pretplaćeni na „YouTube Premium“ dobijaće do 5 reklama koje ne mogu da preskoče, i to pre nego što video počne.

Vest se pojavila kada je nekoliko korisnika Jutjuba počelo da se žali na Tviteru i Reditu da su dobijali 5 reklama umesto 2, pre nego što su uopšte mogli da pogledaju video.

Jutjub je tim povodom izdao zvaničan odgovor na Tviteru u kome je priznao situaciju i naveo da bi se novi „fenomen“ od 5 reklama pojavljuje korisnicima kojima izlaze određeni formati reklama poznati kao „bumper ads“.

Kako je Jutjub objasnio, ovi oglasi su kratki, obično traju oko 6 sekundi i ne mogu se preskočiti, navodi „Telegraf„.

„Bumper Ads“ još uvek ne vide svi korisnici platforme jer izgleda da Jutjub testira novi format među izabranom grupom korisnika.

Za sada, većina korisnika dobija samo dve reklame, pre nego što video počne, i nije tačno poznato kada će sistem od pet reklama biti „serviran“ svim korisnicima.

***

BONUS VIDEO: Psiho pokreće YT kanal – šta ćemo gledati

Pratite nas i na mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

Google News

Tagovi