Foto: Ink Drop / Shutterstock

Instagram prvi put nakon nekoliko godina menja vizuelne elemente aplikacije koji uključuju novi logotip, font i reklame preko celog ekrana.

Prema navodima kompanije, novi dizajn se fokusira na „sadržaj, jednostavnost i samoizražavanje“.

Pročitajte još

Nova ikonica je slična staroj, uz sitne izmene svetlosti i gradienta boja. Izgled je „živahniji“ zahvaljujući inovativnom 3D procesu modelovanja.

Ipak, razlika se više primećuje u novom fontu koji je kompanija nazvala „Instagram Sans“.

Tim dizajnera je sarađivao sa stručnjacima za jezik i lingvistiku širom sveta, kako bi font pravilno funkcionisao na svakom jeziku i pismu.

„Instragram Sans inspirisan je starim elementima našeg dizajna, logotipa i natpisa. Novi font naglašava poseban identitet. Novi tip slova biće deo Storija i Reelsa“, objasnili su iz kompanije.

***

BONUS VIDEO: Fejsbuk, Instagram i Vocap: Pali i živci i akcije

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar