Instagram prvi put nakon nekoliko godina menja vizuelne elemente aplikacije koji uključuju novi logotip, font i reklame preko celog ekrana.
Prema navodima kompanije, novi dizajn se fokusira na „sadržaj, jednostavnost i samoizražavanje“.
Nova ikonica je slična staroj, uz sitne izmene svetlosti i gradienta boja. Izgled je „živahniji“ zahvaljujući inovativnom 3D procesu modelovanja.
Ipak, razlika se više primećuje u novom fontu koji je kompanija nazvala „Instagram Sans“.
This is Instagram's new custom font called “Instagram Sans" https://t.co/LICVOnbzKK pic.twitter.com/fz44CG7a2I
— Matt Navarra (@MattNavarra) May 23, 2022
Tim dizajnera je sarađivao sa stručnjacima za jezik i lingvistiku širom sveta, kako bi font pravilno funkcionisao na svakom jeziku i pismu.
„Instragram Sans inspirisan je starim elementima našeg dizajna, logotipa i natpisa. Novi font naglašava poseban identitet. Novi tip slova biće deo Storija i Reelsa“, objasnili su iz kompanije.
***
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: