Foto: Promo

Pošto se TikTok velikom brzinom razvija, pri čemu zadobija ogroman interes od stručnjaka za brendove i marketing, pokrenut je novi globalni obrazovni program ‘TikTok Akademija’, a Httpool je prvi partner koji je učestvovao u časovima onlajn obuke.

Ovo jedinstveno iskustvo učenja pokazuje značajan nivo poverenja između dva partnera, čime je dodatno obezbeđeno da Httpool stručnjaci nastave sa razvojem znanja i veština potrebnih za podršku advertajzerima širom njihovih tržišta.

“Drago nam je što smo u sedištu pored uz TikTok koji se razvija velikom brzinom u jednu od najpopularnijih platformi,” prokomentarisao je Aljoša Jenko, generalni direktor Httpool-a.

„Pošto je Httpool prvi partner koji je učestvovao u ‘TikTok Akademiji’, mi osnažujemo naše stručne timove u centralnoj Evropi kroz ekskluzivne uvide i obuke, koje obezbeđuju sposobnost da se pruži podrška advertajzerima u njihovom trudu da kreiraju TikTok, i na taj način postignu poslovne rezultate.”

“Veoma smo ponosni što smo prvi partner koji je učestvovao u ‘TikTok Akademiji’. Uzbuđeni smo što možemo da podržimo biznise i brendove u Srbiji i što ćemo moći da im omogućimo da dobiju maksimum iz svog truda uloženog u advertajzing na ovoj, ekstremno brzo-rastućoj, platformi”, objasnio je Ivan Levi Country Lead za Tik Tok u Srbiji.

‘TikTok Akademija’ koju je pokrenuo TikTok tim u Poljskoj, poziva izabrane marketinške agencije da učestvuju u onlajn časovima obuke, prvo u onima koje je Httpool već završio, dok će se zvanično globalno pokretanje desiti ovog leta. Učesnici koji završe taj program, dobiće diplomu ‘TikTok Akademije’.

Pročitajte još:

“Zadovoljstvo nam je što smo smo bili domaćini pokretanja globalnog programa u centralnoj Evropi, čime je otvroren veliki potencijal za rast TikTok-a u regionu, ne samo među korisnicima, već i među brendovima. Program ‘TikTok Akademije’ je razvijen imajući u vidu agencijskog partnera. Ne samo da obezbeđuje specijalizovane radionice, već takođe i prilagođeni pristup kao pomoć marketarima da postanu TikTok Eksperti,” kaže Sylwia Chada, generalni direktor TikTok-a Poljske i centralne Evrope. 

Program ima za cilj da obezbedi izuzetne mogućnosti učenja za agencije, sa ciljem da se razviju u iskusne TikTok marketare. Tokom sastanaka, prisutni će imati priliku da nauče ne samo kako da odrade kampanju na TikTok-u, već i kako da izvuku najviše od same platforme, koja daje analizu svoje DNK i društva. Program obezbeđuje sveobuhvatno znanje, koje dolazi direktno od TikTok tima koji pokriva različite oblasti platforme, uključujući bezbednost brenda, kreativne najbolje prakse, kratak pregled proizvoda i primenu, kao i studije slučaja.

Httpool je kompanija Aleph Holdinga koja zastupa vodeće digitalne platforme širom Evrope i Azije, podržava njihov rast i doprinosi unapređenju poslovnih rezultata oglašivača na više od 30 tržišta. Na osnovu inovativnog seta rešenja baziranih na tehnologiji, ekspertizi timova i bogatog tržišnog „know-how“-a, Httpool omogućava advertajzerima da se povežu sa svojom publikom na najefikasnije načine, maksimizirajući povraćaj njihovih ulaganja. 

Vodeće medijske platforme kao što su Facebook, LinkedIn, Twitter, Spotify, Snapchat, Warner Music, Outbrain i Brainly, imenovale su Httpool za svog ekskluzivnog partnera za prodaju oglasa na odabranim evropskim i azijskim tržištima. Sedište Httpool-a je u Velikoj Britaniji, a kancelarije su na Balkanu, centralnoj Evropi, nordijskim državama, zemljama Baltika, Rusije i azijsko-pacifičke regije. Brendovi Aleph-a ekskluzivno predstavljaju preko 20 vodećih globalnih platformi, na više od 50 tržišta širom sveta.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar