Gugl uvodi nova pravila za „Plej“ prodavnicu: Nema više reklama i oglasa

IT 31. jul 202221:56 > 21:58
Podeli:
Foto:Shutterstock/BigTunaOnline

Kompanija Gugl je sredinom ove nedelje najavila nova pravila Trgovine Play za programere, kojima je cilj rešiti probleme s nametljivim oglasima, upozorenjima, VPN-ovima i drugim aplikacijama. Iz Gugla su rekli da će ova pravila stupiti na snagu u različitim vremenskim okvirima kako bi programeri imali dovoljno vremena za izmene u svojim aplikacijama.

Američki tehnološki div ima za cilj poboljšati sigurnost korisnika i iskustva s aplikacijama kroz ova nova najavljena pravila za programere.

Popis onoga što je Gugl najavio i datume kad će ta pravila stupiti na snagu možete pročitati u nastavku članka:

Bolja iskustva s oglasima (30. septembar 2022) Oglasi u igrama mogu biti dosadni i Gugl to želi poboljšati. Ovo će pravilo zabraniti sve oglase na celom zaslonu koji se ne mogu zatvoriti nakon 15 sekundi. Oglasi za koje je potrebno dati pristanak, poput oglasa za čije ćete gledanje u igrama biti nagrađeni, mogu premašiti ta vremenska ograničenja.

Pročitajte još

Gugl će od navedenog datuma zabraniti oglase preko celog zaslona koji se pojavljuju pre zaslona za učitavanje aplikacije, kada započnete nivo ili tikom igranja.

Lažno predstavljanje (31. svgusta 2022.): Kako bi eliminisao aplikacije koje su napravljene kao kopije postojećih aplikacija, Gugl se obračunava s neovlaštenim aplikacijama koje impliciraju povezanost s vladama, kompanijama i organizacijama. Na primer, aplikacije ne mogu koristiti nacionalne ambleme i vladine organizacije kako bi ljudi pomislili da je to službena aplikacija. Slično tome, programeri ne mogu koristiti ikone da pokažu da su službeno povezani s kompanijom, izvođačem ili TV emisijom ako za to nisu ovlašteni.

Dezinformacije o zdravlju (31. avgusta 2022.): Gugl će uskoro zabraniti aplikacije koje se protive široko prihvaćenom medicinskom konsenzusu ili daju zdravstvene savete koji mogu naštetiti korisnicima. Navedeni su primeri aplikacija koje zagovaraju neodobrene tretmane, štetne prakse kao što je konverzijska terapija i dezinformacije o cepivima koje bi se mogle ukloniti iz Trgovine Play, piše Zimo.

Označavanje sigurnosnih zahteva (31. avgusta 2022.): FLAG_SECURE je opcija za programere koji žele izbjeći da se sadržaj na zaslonu snima putem snimaka zaslona. Ako pokušate uzeti jedan, samo ćete videti crni ekran. To je uobičajeno među streaming aplikacijama. Stoga je drugim aplikacijama, s izuzetkom alata za pristupačnost poput čitača ekrana, ​​zabranjeno zaobići ovu oznaku na bilo koji način i pokušati snimiti sadržaj na ekranu.

VPN usluga (31. avgusta 2022.): Kompanija zabranjuje aplikacijama korištenje Androidovih VPN usluga za praćenje korisničkih podataka ili preusmjeravanje korisničkog prometa radi zarade putem oglasa. To neće uticati na osnovne VPN aplikacije, ali kao što je primijetio istraživač aplikacija Mishaal Rahman, moglo bi uticati na alate koji blokiraju praćenje poput DuckDuckGo App Tracking Protectiona.

Tačna dopuštenja alarma (31. jula 2023.): Android pruža API-jeve za aplikacije odbrojavanja i upozorenja za aktiviranje alarma u tačno određeno vreme. Međutim, ako druge aplikacije koriste ta dopuštenja, to može ometati načine rada telefona s niskom potrošnjom energije kada to nije potrebno i uticati na bateriju. Stroža provedba oko tačnih dopuštenja alarma ima za cilj pomoći produžiti trajanje baterije uređaja korisnicima.

Gugl je takođe najavio promene pravila za oglase koji ciljaju decu i stalkerware kako bi se povećala sigurnost za aplikacije koje koriste deca i koje stupaju na snagu 1. novembra 2022. Gugl kaže da ako aplikacija koja cilja samo na decu poslužuje oglase, tada sme koristiti samo oglasne SDK-ove koji imaju isključivo certificiranu usklađenost s pravilima Google Playa.

Nove promene pravila dolaze nekoliko dana nakon što je Gugl nametnuo svoju politiku deklariranja sigurnosnih oznaka za aplikacije 20. jula. kompanija se nada da će ova nova pravila ukloniti igre i aplikacije s nametljivim oglasima, dezinformacijama i dopuštenjima koja krše privatnost.

***

BONUS VIDEO: Epl i Gugl - Kompanije od bilion dolara

***

Pratite nas i na mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

Google News

Komentari

Vaš komentar