Foto: Printscreen; Radivoje Bojičić

Glavni i odgovorni urednik "Ošišanog ježa" i satiričar Radivoje Bojičić rekao je u jutarnjem programu "Probudi se" na TV Nova S da bi ponovo u upotrebi mogao da bude slogan "Tanjug javlja, biće slavlja".

„Tanjug je nekad bio velika svetska agencija. Govorilo se: ‘Tanjug javlja, biće slavlja’. Ponovo bi taj slogan mogao da bude u upotrebi. Ipak, jedan pobednik Evrovizije postaje vlasnik“, rekao je Bojičić, a povodom informacije da je firma „Tačno“, čiji je jedan od osnivača firma „Minakord“ Željka Joksimovića kupila prava da koristi žig, odnosno ime Tanjuga.

On je podsetio da je Tanjug formalno prestao da postoji pre pet godina.

„Tanjug je jedna nepostojeća agencija. Zahvaljući Željku Joksimoviću, vraća se“, rekao je urednik Ošišanog ježa.

Te satirične novine ove godine obeležavaju 86. godina postojanja, a Bojičić kaže da su svakog 5. januara obeležavali godišnjicu u pozorištu Slavija, ali se zbog epidemioloških mera ove godine neće okupiti.

„To je dug život, ako je to danas život. Ipak, tu žišku, taj plamičak koji se i danas zove ‘Jež’ mi održavamo. On izlazi četiri puta godišnje“, naveo je Bojičić.

Upitan kad mu je bilo najinspirativnije raditi i kada je najlakše stvarao, budući da je pisao i za vreme Tita, kralja Aleksandra, Miloševića… on je naveo da „kada su groteksni likovi koji nas vode, onda jeste inspirativno, ali je i intenzivno“.

„Previše je robe, previše je materijala. Kada je pod Titom to bilo stegnuto, više su se koristile alegorije nego direktni opisi prirode datog diktatora“, rekao je Bojičić.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar