Reinkarnacija najvećeg Jeep modela izvedena je po američkom receptu “neka bude još veći”. “Grand wagoneer concept” imaće elektrifikovani pogon, 4x4 sistem i pazite sad - 45 inča ekrana samo u prednjem delu kabine, zatim točkove od 24 inča, stakleni krov i još mnogo toga što će ga svrstati u najluksuznije modele ove kuće. Koštaće od 60.000 pa do preko 100.000 dolara.
U “prošlom životu” koji je trajao od 1962. do 1994. godine, najveći “jeep” ostao je upamćen kao prvi model kompanije koji je ponudio kombinaciju 4×4 sistema i automatskog menjača.
Osim toga, tokom osamdesetih godina “grand wagoneer” je gotovo stvorio klasu premijum SUV modela u SAD jer je kupcima ponudio luksuzni, kožom obložen enterijer, klima-uređaj, stereo radio, drvene aplikacije spolja i – mnogo snage i obrtnog momenta, tačnije V8 motor od 5,2 litre zapremine. Sredinom devedesetih zamenio ga je “jeep grand cherokee”, kao najluksuzniji model kuće.
Danas, koncept novog “grand wagoneera” prikazuje da će imati sve što je potrebno, pa i više od toga kako bi privukao nove generacije koje traže veliki premijum SUV.
Iako je najavljeno da će imati elektrifikovani pogon, ovaj model tesno je povezan sa „ramom 1500“, koji raspolaže snažnim V8 agregatima i robusnim 4×4 sistemom, pa nije isključeno da će novi „jeep“ ponuditi nešto slično.
Zna se da će imati čak tri različita pogona, vazdušno oslanjanje i svakako će biti prvi model ove kuće sa toliko ekrana za sve putnike.
Iako prilično drugačijeg dizajna od aktuelnih „jeep“ modela, tu je prepoznatljiva maska sa sedam prečaga od kojih je svaka osvetljena, a LED projektori u farovima imaju čak ukrase od tikovine.
Veliki SUV u kabini nudi sve ono što Amerikanci vole: mnogo kvadrata, mesta za sedmoro putnika, stakleni krov i unapređeni “Uconnect 5” multimedijalni sistem.
Štaviše, ukupna dijagonala ekrana napred u vozilu je oko 45 inča: instrument-tabla je 12,3, u okviru centralne konzole je ekran multimedije od 12,1, a ispod njega je displej od 10,25 inča putem kog se kontrolišu klima-uređaj i druge komforne funkcije.
Čak i suvozač ima svoj ekran od 10,25 inča. Ali, tu nije kraj – putnici pozadi raspolažu sa 30 inča ekrana samo za svoje potrebe. U sredini je smešten jedan od 10,1, dok svaki putnik ima i svoj displej iste dijagonale. Postavka je bogatija čak i od one koja je nedavno prikazana u novoj Mercedesovoj “S-klasi”.